قیمت سمند LX صفر 1401-1400 و کارکرده 1383-1401 امروز | ebtekarkhodro

البته دقت داشته باشید در ادامه مشخصات سمند از سال‌های 1396 تا 1400 به شما معرفی خواهند شد. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید. در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود.

  • اقا سنسور کیلومترتون خراب شده هرز میگرده تا کاملا قعط نشده تعویضش کنید .
  • + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است.
  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
  • اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید.
  • در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود.

از دیگر محصولات پرطرف‌دار ایران‌خودرو می‌توان به سمند اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تا شما را با خودروی سمند و ویژگی‌های فنی آن آشنا کنیم. در پایان شما برای اجاره سمند می‌توانید از طرق سایت مهداد گشت پاسارگاد اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و….

سمند LX EF7 دوگانه شرکتی

بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. طبق اعلام ایران خودرو سمند LX مجهز به موتور XU7 در هر صد کیلومتر رانندگی در شرایط ترکیبی به 8.34 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که این عدد در خارج از شهر تا 6.8 لیتر کاهش پیدا می‌کند. البته در عمل ممکن است مصرف سوخت ماشین نسبت به شرایط استاندارد اعلامی کارخانه مقداری بیشتر شود. ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است. مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود. ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد.

سمند،LX EF7 مدل 96

شرکت ایران خودرو موتورEF7 را روی خودروی سمند سوار کرده و همچنین فروش اقساطی سمند دوگانه را به مشتریان ارائه می‌دهد. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد. امضای قرارداد نیز در زمان تحویل خودرو همراه با دریافت مدارک مورد نیاز برای اجاره سمند انجام خواهد شد. همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد.

از مجله خبری ابتکار خودرو ایمنی هنوز آزمایشات رسمی روی سمند صورت نگرفته اما تست‌های غیر رسمی نشان از ضعف‌هایی داشتند. البته این نقطه ضعف‌ شاید در برابر رقیبی مثل برلیانس H230 که 5 ستاره موسسه CNCAP چین را در چنته دارد (و البته مقداری گرانتر از سمند LX است) یک امتیاز منفی به حساب آید اما در قیاس با سایر رقبای این رده قیمتی چیز عجیبی نیست! تازه به نظر میرسد که سمند از نظر استحکام ستون‌ها و بدنه از دیگر اعضاء خانواده خود یعنی پژو 405 و پارس مقداری برتر باشد. یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است. البته سمند بدلیل نبود آپشن کنترل پایداری هوشمند نمیتواند در این پارامتر هم نمره کامل را دریافت کند اما در قیاس با رقبایی نظیر تندر 90 عملکرد نسبتاً بهتری دارد. هرچند علیرغم تمامی این نکات مثبت مشکلاتی مثل وزن سنگین خودرو که در نهایت به شتاب کمتر و مصرف سوخت بیشتر منجر شده میتواند خریداران LX را نا امید سازند.

http://borna-news.ir