قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | ebtekarkhodro

وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.

  • H30 کراس خودروی چندان به‌روزی نیست، اما در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل، از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است.
  • سوزوکی گرندویتارا 2400 نیز با توجه به مزایایی مثل دوام بالا و استهلاک پایین، قابلیت آفرود قابل توجه، قیمت پایین‌تر نسبت به رقبای وارداتی و بازار دست دوم نسبتاً پررونق می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت و در شرایط نسبتاً سخت باشد.
  • امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.
  • در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد.
  • در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است.

همچنین امکان اجاره خودرو فیدلیتی در سایت ناواران تدارک دیده شده است و متقاضیان می‌توانند این خودرو را از ناواران اجاره کنند. نکته جالب توجه در خصوص کرایه خودرو فیدلیتی، قیمت کمتر آن در مقایسه با دیگر شاسی بلند 7 نفره موجود در ناواران یعنی کیا سورنتو است. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

هن تنگ خودروهای شاسی بلند

در صورتیم که به دنبال اطلاعات فروش اقساطی هایما اس 7 هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود. در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است. چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند.

بهترین خودروهای شاسی بلند در ایران +تصاویر

اجاره انواع خودرو شاسی بلند به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه با پوشش کامل بیمه بدنه در سعادت رنت امکان پذیر است. اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. البته با تولید خودروهای جدید و باکیفیت کم کم تحت برند چری محصولات خود را به بازار عرضه کرد. درفرایند طراحی چری تیگو 5 مهندسین اروپایی بسیار نیز دست اندرکار بودند و همین عامل باعث افزایش زیبایی در طراحی خودرو شده است. سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند.

این مجله خبری ابتکار خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است. تجهیزات ایمنی کابین دیگنیتی 6 ایربگ که دو عدد برای راننده و سرنشین، دو عدد ایربگ‌های پرده‌ای و دو عدد ایربگ‌های جانبی جلو هستند.

http://borna-news.ir