گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | ebtekarkhodro

در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. در دهه ۱۹۷۰ میلادی، محبوبیت این نمونه‌ها بیشتر از پیش شد و خودروسازان تصمیم به مدرن کردن این کلاس بدنه از خودرو گرفتند. ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند. مصرف سوخت ترکیبی ایکس تریل، حدود 8.3 لیتر است و در جاده، تنها 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. با توجه به یکسان‌بودن قوای فنی این خودرو با رنو کولئوس، تقریبا در کلاس قیمتی یکسانی قرار می‌گیرند.

  • در این مطلب به اختصار تعدادی از شاسی بلندهای محبوب کشورمان را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم.
  • جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.
  • اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید.
  • اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار کمتر از ماشین‌های شاسی بلند است .
  • این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است.
  • مونتاژ هایما S7 با موتور 2 لیتری از سال 97 متوقف شد و از زمستان 99 ایربگ‌های جانبی از روی برخی از مدل‌های تحویلی هایما S7 توربو نیز حذف شد.

اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. همچنین از سیستم‌های هشداردهنده راننده هن تنگ X7 می‌توان از سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر نام برد. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است.

ام‌وی‌ام ایکس33 مدل99

ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. قیمت خودروی فردا تی 5 در مرداد 1401 در بازار 1,130 میلیارد تومان می‌باشد و تفاوت حدود 100 میلیونی با قیمت کارخانه دارد. این شرکت، برای پاس‌کردن استانداردهای آلایندگی سطح 6 چین، مجبور شد که در سال 2019 و با بهبود موتورهای این خودرو، نسخه به‌روز شده آنرا بسازد. خودرویی که فردا موتور به ایران آورده، مربوط به قبل از فیس‌لیفت T5 است چرا که این خودرو در بازار چین، از سال 2020 به بعد، دیگر با چنین چهره‌ای فروخته نمی‌شود. قیمت فروش نمایندگی برای این خودرو در مرداد 1401 حدود 1,170 میلیون تومان خواهد بود. این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد.

چری تیگو 5، ماشین شاسی بلند ارزان و محبوب

طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع تیوولی در کنار مصرف سوخت اقتصادی این خودرو و خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت رامک خودرو از دلایل فروش بسیار خوب این خودرو بوده است. جالب است که بسیاری لقب زشت‌ترین شاسی بلند ایران را به این خودرو داده‌اند و بعضی دیگر آن‌را متفاوت‌ترین و خاص‌ترین نمونه شاسی بلند می‌دانند. هرچند که باید گفت که قیمت خودرو در کشور ما معیار ثابتی نیست و هر روز این امکان وجود دارد که قیمت‌ها بالاتر بروند. بنابراین، خودورهایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که فارغ از قیمت‌شان ارزش خرید بالایی به متقضایان ارائه می‌کنند. خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی یا ( sport utility vehicle ، به‌طور مخفف SUV) به گونه‌ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند. این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است.

مجله خبری ابتکار خودرو این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد. ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید. این خودرو محصولی ناشناخته بود که قرار بود تا به جای کوپا به حواله داران تحویل شود، اما عدم ایفای تعهدات باعث بی‌اعتمادی مشتریان به این خودروی قدرتمند شد و به این دلیل این خودرو نیز بازار خرید و فروش خوبی ندارد.

http://borna-news.ir