خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | ebtekarkhodro

میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز مجله خبری ابتکار خودرو دو موتور است که اولی، یک موتور بنزینی 2لیتری و دومی، یک موتور الکتریکی است که در مجموع، قابلیت تولید 203 اسب‌بخار را دارند. جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. قیمت جهانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، حدود 28 هزار دلار است که در نسخه هیبریدی، به 32 هزار دلار می‌رسد. موتور هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد.

  • بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید.
  • این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است.
  • طراحی عجیب و منحصربه‌فرد تویوتا CHR در کنار تمامی خوبی‌ها، نقص‌هایی هم دارد که ازجمله آن‌ها، می‌توان به دید ضعیف اطراف خودرو و فضای بسیار کوچک داخل کابین (مخصوصا در ردیف عقب) اشاره کرد.

سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود. بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید. در این مطلب به اختصار تعدادی از شاسی بلندهای محبوب کشورمان را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم. میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

خودروهای 600 تا 800 میلیونی نمایشگاه همراه مکانیک – 24 بهمن

چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید . اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد. در هر صورت این خودرو با پلتفرم T600 زوتی ساخته‌شده است و در ایران تنها در تریم فول آپشن آن که با نام فلگشیپ شناخته می‌شود، ارائه شده است و از لحاظ آپشن تفاوتی با تیپ فلگشیپ سری اول کوپا ندارد.

کیا اسپورتیج

این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است. از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت.

مکث تیارا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به خوبی مجهز شده است، در نتیجه ارزش خرید بالایی از نظر کاربران خواهد داشت. مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد.

http://borna-news.ir