لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | ebtekarkhodro

در مجله خبری ابتکار خودرو 1396 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی هایما S7 با یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تعویض شد که منجر به افزایش عملکرد این خودرو شد. اتاق کابین ام وی ام x55 ویژگی‌هایی دارد که در بسیاری از خودروها چه چینی و چه اروپایی دیده نمی‌شود و آن داشتن دریچه‌های هوای نامتقارن در کابین، صفحه کیلومتر دیجیتال و ساعت هوشمندی که می‌تواند با تلفن همراه شما سینک و به آن متصل شود. از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.

  • این خودرو ابتدا با یک پیشرانه دو لیتری و گیربکس دستی عرضه شد، اما بعدا گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم در اختیار خریداران قرار گرفت.
  • همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.
  • طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد.
  • جک S3 جدیدترین محصول برند چینی JAC در ایران است که در کارخانه کرمان موتور تولید و مونتاژ می‌شود.
  • نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد.

تا پیش از ورود محصولات چینی و برند های نو ظهور به بازار ایران تنها شاسی بلند های بازار، خودروهایی مانند نیسان رونیز، پاترول ها، پاجرو و در اواخر دروه های پیشین، لندکروز اتاق 100 بودند. در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. فیدلیتی یک شاسی بلند 7 نفره محبوب در بازار است که امکان خرید آن در نسخه صفرکیلومتر با مدل 1401 وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است. اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نکرد و همچنان به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، باید بگوییم که سانگ یانگ تیوولی یکی از شاسی بلندهای متفاوت بازار خودروی ایران است. اگر به دنبال خرید ماشین شاسی بلند خاص و متفاوتی هستید که کیفیت ساخت بالایی هم دارد، خرید نیسان جوک می‌تواند این انتظار شما را برآورده کند.

۸ – چری تیگو ۷

هاوال را می توانیم به عنوان خودرو شاسی بلندی معرفی کنیم که به خصوص در بین خانم ها طرافداران بسیاری دارد. ابعاد کوچکتر این خودرو در مقایسه با دیگر انواع شاسی بلندهای تولید شده در دیگر کمپانی ها عاملی است که چنین نتیجه را به دست می دهد. در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است.

ام وی ام سفید اتوماتیک مدل 1402

اجاره ماشین شاسی بلند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید. خودروهای شاسی بلند به محض ورود به بازار ایران با استقبال بسیار بالایی مواجه شدند و خریداران این دست خودروها روز به روز شاهد افزایش بیشتری بود.

http://borna-news.ir