لوح تقدیر «بارز» در مسابقات کشوری «آزمایشات موفق»

لوح سپاس برای

یکی دیگر از افتخارات قابل توجه در این دوره کسب لوح تقدیر در «مسابقه ملی آزمایشات موفق» با عنوان «بررسی و اصلاح سیستم اکسترودر (Pork Chap 200) برای استفاده در پدهای ارتودنسی به منظور افزایش سرعت خط تولید و افزایش آن بود. بهره وری.”

وی همچنین در «مسابقه ملی آزمایشات موفق» با عنوان «طراحی ترکیب آج تایر کشاورزی با هدف کاهش زمان پخت» و «تولید قطعات لاستیکی مصرفی» لوح تقدیر دریافت کرد.

لازم به ذکر است جشنواره ملی بهره وری با هدف کمک به تحقق آیتم های برنامه های توسعه در حوزه بهره وری و لزوم استفاده از سازوکار اجرایی برای دستیابی به چشم انداز بیستم نظام و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره وری برگزار می شود. و کمک به افزایش رقابت پذیری نهادهای اقتصادی و شناخت پربازده ترین مدیران ارشد در شرکت های ایرانی.

جشنواره ملی بهره وری با هدف تبادل تجربیات موفق بین مدیران نهادهای اقتصادی مسابقه ای با استانداردهای جهانی برگزار کرد.

در این مرحله، هر شرکتی با استفاده از ابزارهای مدیریتی درون سازمانی خود، پروژه هایی را با هدف بهبود عملکرد در هر زمینه ای از جمله بهبود فروش، افزایش بهره وری کارکنان، کاهش ضایعات، افزایش رضایت مشتری و غیره با استفاده از ابزارهای مدیریتی درون سازمانی خود، در قالب های خاص برای مستندسازی و ارسال به صداقت

این جشنواره که در سیزده سال گذشته چندین مسابقه از جمله مسابقه ملی بهره وری، مسابقه ملی بهترین مکان برای کار، مسابقه بهترین عملکرد، مسابقه ملی بهبود و مسابقه ملی تجربه موفقیت برگزار کرده است، دارای بانک اطلاعاتی قوی است و پایگاه داده یک سیستم موثر برای مقایسه منصفانه و واقع بینانه بین شرکت ها.

این ابزارها به مؤسسات اقتصادی کمک می کند تا مقایسه و بازخورد مؤثرتری را به دست آورند و شرکت ها نیز بر اساس اطلاعات واقعی و مقایسه ای ارزیابی می شوند. در این جشنواره با تمرکز بر اهدافی چون افزایش سازگاری شرکت ها با بازارهای جهانی، تغییر نگرش در فرآیند تولید ارزش افزوده کشور، افزایش رقابت پذیری سازمان ها و شرکت های ایرانی و شناسایی و تجلیل از پربازده ترین مدیران و شرکت های پروژه، هیئت منصفه فقط پیشنهادهایی را بیش از میانگین اعطا کرد.

لوح سپاس برای

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248320/%D9%84%D9%88%D8%AD-%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82