تحویل اولین ست محصولات “شاین مکس” وارداتی به مشتریان

تحویل اولین ست محصولات "شاین مکس" وارداتی به مشتریان

مدیر بازاریابی ایران خودرو در مراسم تحویل این محصول به مشتریان گفت: شاین مکس در دو مدل هیبریدی و بنزینی در برنامه واردات ایران خودرو قرار گرفته است.

علی رضا اسکویی افزود: این خودرو از آخرین امکانات و فناوری های روز دنیا برخوردار است و با وجود استفاده از موتور قدرتمند علاوه بر اتاق بزرگ و جادار در کلاس D، خودرویی کم مصرف محسوب می شود. ; شاین مکس توسط یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در چین تولید می شود.

وی ادامه داد: رسالت اصلی شرکت ایران خودرو به عنوان خودروساز توسعه و تولید محصولات با طراحی و به کارگیری فناوری روز و توسعه نهضت بومی سازی است و در نهایت واردات خودروهای مدرن باید منجر به دستیابی به توسعه بومی شود. در این راستا و بر اساس سیاست وزارت ایمنی، شرکت ایران خودرو برای تامین نیاز بازار، افزایش رقابت پذیری و ارتقای سطح فناوری محصولات تولید داخل، اقدام به واردات خودروهای جدید کرده است.

به گزارش اسکوی، عملکرد ایران خودرو در تمامی دوره ها انتخاب محصولات مدرن و باکیفیت بوده و در شاین مکس نیز انتخاب بر اساس نیاز بازار در رده سدان برترین ها صورت گرفته است. مدرن ترین محصولات موجود

تحویل اولین دسته از محصولات

تحویل اولین دسته از محصولات

مدیر بازاریابی ایران خودرو به تشریح مزایای این محصول پرداخت و مزیت ایران خودرو را در ارائه خدمات پس از فروش برای واردات آن دانست و گفت: با توجه به گستردگی نمایندگی های ایران خودرو در کشور، خدمات پس از فروش این خودرو به صورت زیر خواهد بود. به موقع ارائه شده است.

اسکویی ادامه داد: در زمینه تامین لوازم یدکی به مشتریان این اطمینان را می دهیم که قبل از ورود خودرو به بازار، قطعات یدکی تامین شده و نیروهای خدمات پس از فروش نیز آموزش دیده اند تا خودرو با بالاترین استاندارد به مشتریان تحویل داده شود.

همانطور که بیمان سنندجی، مدیرعامل ایساکو کش واردکننده این خودروها در این برنامه گفت: شاین مکس در فصول مختلف بررسی می شود تا سازگاری آن با شرایط آب و هوایی کشور و با ارزیابی نهایی و دریافت شماره گذاری انجام شود. و مجوز استاندارد به مشتریان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: شاین مکس توسط یکی از بهترین شرکت های خودروسازی چین طراحی و تولید شد که تجهیزات، آپشن ها و امکانات خوبی برای راحتی سرنشینان دارد و در سیستم یکپارچه با استقبال و توجه مشتریان نسبت به سایرین مواجه شد. برندهای خودرو

سنندجی گفت: در فاز اول تا پایان فروردین ماه سال آینده شرایط برای تحویل 1000 دستگاه بنزینی شاین مکس مهیا است و در تاریخ تعیین شده به مشتریان تحویل داده می شود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248307/%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86