چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | ebtekarkhodro

در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است. پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد. این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

  • اگرچه کیا سورنتو در بازارهای جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره به فروش می رسد اما در کشور ما فقط به صورت دو دیفرانسل 7 نفره وجود دارد.
  • ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است.
  • با اینکه در کشور تولیدکنندگان معتبر و مطرح خودرو وجود دارند و حجم بالایی از تقاضای خرید خودرو را پوشش می دهند، اما بااینحال صنعت خودرو ایران اتکای بسیار زیادی به خودروهای وارداتی دارد.
  • این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است.

سانگ یانگ تیوولی دیگر خودرویی است که می‌تواند نظر رانندگان خانم را جلب کند. طراحی بدنه خوب، کابین جادار و آپشن‌ها و امکانات متعدد از مزیت‌های این شاسی بلند کره‌ای است. نمایشگر ۹ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید و زبان فارسی، شیب‌سنج (کنترل سرعت در سرازیری)، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور باران از آپشن‌های این شاسی بلند کوچک است. ایربگ جلو به همراه کیسه هوای جانبی و پرده‌ای به حفظ ایمنی سرنشینان کمک می‌کند. خانم‌هایی که شاسی بلند جادار با آپشن‌های رفاهی و ایمنی مناسب می‌خواهند تیوولی پیشنهاد مناسبی است. در بازار کشور، لیست بلندبالایی از انواع ماشین شاسی بلند یا همان خودروهای کراس‌اوور وجود دارد و ما در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات و جزئیات محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را گردآوری کنیم.

ریسپکت بهمن موتور ارزش خرید در بورس کالا را دارد؟

سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.

اسرار شرکت های بزرگ که نمی‌خواهند مشتریانشان از آن‌ها مطلع شوند

هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است. چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است. تیگو 7 از سال 96 در بازار ایران، و تنها در تریم اکسلنت آن عرضه شد، اما در سال 97 تریم IE آن نیز ارائه شد.

این مجله خبری ابتکار خودرو بلند زیبا برای آن دسته از بانوان محترمی مناسب است که می‌خواهند صاحب یک SUV پیشرفته، خوش قیافه و البته لاکچری و گران قیمت باشند. تیگو 5 امکانات و آپشن های رفاهی مناسبی داشته و در مقایسه با دیگر محصولات کشور چین، دارای ظاهر اروپایی تری است، حتی اگر این خودرو را با نمونه های پیشین خود مقایسه کنیم. بررسی رنگ و بدنه این خودرو هم با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری از آن لازم است، چراکه هرچه قیمت نسخه اتوماتیک آن بالاتر می‌رود، قیمت قطعات آن‌هم افزایش پیدا می‌کند و بنابراین خریدار نمونه دستی هم باید رقم بیشتری پرداخت کند.

http://borna-news.ir