سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | ebtekarkhodro

چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد مجله خبری ابتکار خودروا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن. تنها مزیت پراید سوخت کمتر است وگرنه از لحاظ قدرت موتور و راحتی سرنشینان و امکانات، پراید قابل مقایسه با سمند نیست. شما اگر با پرادو هم سه بار تصادف فجیع کنی مطمئن باش صفر تا صدش کمتر از نیم دقیقه نمیشه!! توصیه میکنم بجای اینکه دنبال خدمات پس از فروشش باشی دنبال یه بیمه بدنۀ خوب برای ماشینت باش. اگر دنبال کیفیت موتور و کم استهلاک بودن آن هستید تندر 90 بخرید اما اگر دنبال راحتی اتاق و صندلی خودرو و آپشن هستید سمند بخرید. ایران چندسال پیش توی سنگال خودروسازی ساخته و محصولات ایرانخودرو وسایپا تولید و فروخته میشه…

  • تا اینکه کیلومتر به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره.
  • در زمان مراجعه برای خرید اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید.
  • امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد سمندا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن.
  • با این حساب فکر میکنم ی مقدار مصرف سوخت بیشتر می ارزه که ادم ال ایکس سال بگیره….

صندوق عقب LX سال هم فضای مناسبی در اختیار قرار میدهد که برای مسافرت‌های خانوادگی عالی است. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد. از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. سمند EF7 نیز به‌مانند مدل SE دارای محور تحرک دیفرانسیل جلو و گیربکس 5 دنده دستی است.

سمند lx آخر سال 91

خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. من سمند بیشتر قبول دارم چون هم امکانات از پژو بیشتره.هم ماشین نرمیه..تو تصادف هم سمند.

سمند،LX مدل 84

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی. در ابتدا بهتر است از صاحبان تاکسی پژو تحقیق کنید که آیا از داشتن تاکسی پژو راضی هستند یا خیر. همچنین به دلیل در دسترس بودن هرچه بیشتر لوازم یدکی و تعمیرات آن، خودرو پژو پیشنهاد می‌شود.

برخی از امکانات و تجهیزات رفاهی سمند دوگانه

ایران خودرو در سال 1380 محصول جدیدی را بر مبنای پلت‌فرم 405 به بازار معرفی کرد و نامش را سمند گذاشت. اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد. وجود عیب‌های مونتاژی متعدد و برخی چالش‌های فنی باعث شد تا ایران ‌خودرو در سال 1383 سری دوم سمند را با کد SE (نمونه معمولی) و کد LX (با چراغ عقب‌های متفاوت و برخی تجهیزات بیشتر) روانه بازار کند. سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم.

http://borna-news.ir