سمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | ebtekarkhodro

میتونی برای مطمئن شدن بری توی چندتا بنگاه و ببینی سمندهای مدل 99 چه شکلی هستند. یعنی هرچی مالک خودرو سنگینتر باشه صندلیها زودتر نرم میشوند و هرچی سبکتر باشد صندلیها بیشتر سفتی اولیۀ خودشان را حفظ میکنند. اقا سنسور کیلومترتون خراب شده هرز میگرده تا کاملا قعط نشده تعویضش کنید . انشاالله جامعه به بلوغی از فکر و منطق برسه که دیگه شاهد تعصبات بیهوده نباشیم ، اونموقعست که همه برای یکدیگر سودمند تر هستن.

  • بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.
  • من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه…
  • اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند .
  • حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه.

با سلام.خودم مکانیک هستم.هم ۴۰۵داشتم هم سمند..خب پژو از سمند سبکتره ستایش بیشتره.ولی همه چیز شتاب نیس. راجع به افت کیفیت ورق بدنه باهاتون موافقم اما راجع به آپشن خیر. تنها آپشنی که در مدلهای جدید حذف شده رینگ آلومینیومی و سنسور تشخیص ضربه دزدگیر هست یعنی فقط وقتی دزدگیر به صدا درمیاد که یکی از شش درب خودرو باز شود.

سمند LX ساده، مدل ۱۳۸۷ سفارش مدیران صندلی برقی

گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو . مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و .. البته ستونهای جلو دید راننده را محدود میکند که اگر عادت نکنید خطرناک است. دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید.

سمند،EL مدل 84

مجله خبری ابتکار خودرو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است . تازگیها احساس میکردم کمک ماشین خیلی نسبت به روزهای اولی که تحویل گرفتم نرمتر شده ولی فکر میکردم چون به کوبشش عادت کرده ام این احساس را دارم.

امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 را برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند فراهم کرده است.

http://borna-news.ir