بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون غول های ایسوس، لنوو و دیگر رقبا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون غول های ایسوس، لنوو و دیگر رقبا | behtarin-laptop

البته با توجه به قیمتی که این مدل دارد باید انتظار چند نقطه ضعف مثل نمایشگر و وب‌کم با کیفیت معمولی را لپ تاپ های گیمینگ ارزان هم داشته باشید. البته اگر امکانش را داشتید بهتر است یک مدل با رم دوکاناله از این لپ‌تاپ را خریداری کنید تا بهترین عملکرد را از این قطعات داشته باشید. به‌نظر شما بهترین لپ‌تاپ بازار ایران کدام محصول است؟ آیا جای خالی لپ‌تاپی را در فهرست بالا حس می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به‌اشتراک بگذارید.

  • لپ تاپ اچ پی Victus دارای یک صفحه نمایش 16.1 اینچی با کیفیت اف اچ دی است که می تواند کیفیت مناسبی را برای بازی های شما ایجاد کند.
  • در نتیجه بالا آمدن ویندوز و همینطور باز شدن نرم افزارها و بازی‌های سنگین با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود.
  • با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود.
  • مدل پایه با قیمت 2499 دلار به‌فروش می‌رسد و بالاترین پیکربندی که در بالا به آن اشاره کردیم، 4 هزار دلار قیمت دارد.
  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که توی این محدوده قیمتی، عملکرد خیلی عالی دارن و میتونن برنامه و بازی‌های زیادی رو نصب و اجرا کنن.
  • «اچ پی ویکتوس ۱۵» با پردازنده نسل دوازدهمی Core i H، گرافیک GTX 1650 رم ۸ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش FHD IPS ۱۴۴ هرتزی، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای مهندسان و شاید با اغماض گیمرها به‌حساب بیاید.

قبلا در مطلب بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان دیدیدم که دستمان برای خرید لپ تاپ باز است و انتخاب های زیادی داریم. حالا با بودجه ی 40 میلیونی خیالمان راحت است که میتوانیم بدون قید و شرط یک لپ تاپ خوب تهیه کنیم. پس لپ تاپی که با بودجه ی 40 میلیون میخریم باید توانایی استفاده برای هرنوع کاربری تا چندین سال با سرعت بالا را داشته باشد. برای تهیه کردن این لیست به اصطلاح کوتاه حدود یک هفته لپ تاپ های متفاوت رو بررسی و مقایسه کردیم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ جهان

در ضمن توی این بازه قیمتی میتونید برید سراغ MacBook Pro از برند اپل که دقیقا مثل MacBook Air همون مشکلات نصب نرم افزاری رو داره و در ضمن شما میتونید نسخه پایه این لپ تاپ از نظر حافظه داخلی رو تهیه کنید. اگر اهل کار های سنگین گرافیکی و بازی کردن نیستید توی این بازه قیمتی میتونید این لپ تاپ رو انتخاب کنید! اگر دوست دارید بیشتر با پردازنده M1 آشنا بشید حتما به مطلب بررسی iMAC 2021 سر بزنید تا منظورمون از مشکلات نصب نرم افزاری رو کاملا متوجه بشید. شما میتونید برید سراغ برند لنوو و لپ تاپ سری گیمینگ IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AB رو انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ تا 45 میلیون

اچ‌پی ویکتوس 15 شاید حرفه ای ترین لپتاپ گیم بازار ایران نباشد اما با توجه به این که توانسته استاندارد جدیدی در میان لپ‌تاپ‌های اقتصادی گیمینگ از نظر عملکرد ایجاد کند، شایسته حضور در این فهرست است. نسخه پایه این مدل با پردازنده Core i H و گرافیک GTX 1650 حدود 24 میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به این قیمت نباید انتظارات خیلی زیادی داشته باشید اما اکثر بازی‌ها به‌راحتی با تنظیمات متوسط اجرا می‌شوند.