بنچمارک های ردمی کی 50 پرو مقایسه بیشتر Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 سخت افزار مگ

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و با قابلیت فوکوس خودکار، شاید از نظر تئوری عملکرد بسیار ساده‌ای داشته باشد، اما در تست‌های انجام شده خوش درخشیده و تصاویری باکیفیت و البته وضوح بالا ثبت کرده است. لنز دیگری که در ماژول دوربین ردمی k50 گیمینگ قرار گرفته Ultrawide است که زاویه دید 120 درجه‌ و کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و مناسب زمان‌هایی خواهد بود که بدون تغییر موقعیت گوشی، نیاز به گرفتن عکس‌هایی با دید گسترده‌تر داشته باشید. لنز ماکرو نیز آخرین سنسور موجود در ماژول دوربین است که در Macrography عملکردی عالی خواهد داشت. دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل و پشتیبانی از قابلیت HDR توانایی ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی مطلوب را خواهد بود. ردمی k50 گیمینگ در تاریخ 18 فوریه سال 2022 با همکاری تیم پرآوازه AMG Petrounas فرمول یک به بازار جهانی عرضه شد تا شیائومی بار دیگر بازار گوشی‌های گیمینگ را زیر سلطه خود قرار دهد. گوشی k50 گیمینگ با استفاده از پردازنده بسیار پرقدرت 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen1 و نمایشگر باکیفیت 120 هرتزی آماده رقابت با دیگر گوشی‌های گیمینگ بازارست.

گوشی موبایل شیائومی ردمی ۱۰ Redmi 10 ظرفیت ۱۲۸ گیگ

دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 خرید k50 gaming گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. سلام ببخشید کی ۵۰ چه موقع میارین؟؟لطفا قیمت رو یه جوری بزارین مستضعفین هم بتونن خرید کنن،خدا خیر و برکت وسلامتی بهتون بده ممنونم. سلام من یکماهه گوشیمو سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده کسی هم زنگ میزنیم پاسخگو نیست. این تلفن دارای بلندگوهای 4 واحدی JBL است تا عملکرد صوتی عالی را با جلوه استریو ارائه دهد.

  • البته نتایج بعضی تست ها هم نشون میده که شیائومی از این بخش سربلند بیرون اومده و دمای گوشی به خوبی کنترل میشه.
  • ما می توانیم خرید ردمی K50 گیمینگ شیائومی را به همه توصیه کنیم، به جز کسانی که دوست دارند عکس های بسیار باکیفیت در حد گوشی های پرچمدار بگیرند و یا کسانی که از طراحی این گوشی خوششان نیامده است.
  • از سایر مشخصات قابل ذکر نیز می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه، شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس، بازخورد لمسی بهبود یافته، پشتیبانی از وای-فای 6E، اتصال NFC و رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12، اشاره کرد.
  • افزون بر این؛ شیائومی این گوشی را با رابط کاربری MIUI 13 وارد بازار کرده است.

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. همچنین می توانید مطالبی را در موردمقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو وبررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس مشاهده کنید. مدل پایه‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و با قیمت ۵۲۰ دلار راهی بازار چین می‌شود.

در قسمت بدنه از آلومینیوم استفاده شده است که مقاومت خوبی دارد.در جلو گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ هم از شیشه استفاده شده است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.

در پنل پشتی، شیائومی ایده جالبی به خرج داده و طراحی خطوط پشتی از روی ماشین های فرمول یک الهام گرفته است که با خطوط زیبایی طرف هستیم که گیمینگ بودن گوشی را هرچه بیشتر به رخ کاربر می کشد. مهرشاد جان تو کار خرید و فروش نیستم ولی میدونم یکی از دلایل بالا/پایین شدن قیمت مربوط میشه به عرضه و تقاضا. سعید جان داغ کردن مقوله مهمی است از همه قطعه ها در گوشی شما، باتری آسیب پذیر تر از بقیه هست چون کنترل دمای سخت افزاری ندارد (پردازنده دارد) و توسط نرم افزار کنترل می شود بنا براین دمای باتری را بگویید حداکثر چند درجه می شود. می توانید جهت رسم نمودار دمای باتری از برنامه GsamBatteryMonitor کمک بگیرید. پوکو F4 GT سه ماه بعد از Redmi K50 Gaming دقیقا با همون ظاهر و تقریبا همون مشخصات فنی برای بازار جهانی معرفی شد.

فروشگاه می سلام ،فروشگاهی اینترنتی و دارای نماد دوستاره اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد. هدف می سلام ارائه محصولات جدید و باکیفیت در کمترین زمان ممکن برای کاربران عزیز می باشد.تمامی محصولات موجود در وب سایت می سلام دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند. همچنین می سلام برای اطمینان بیشتر، تمامی محصولات را با ضمانت 3 روزه به کاربران عزیز ارائه می دهد تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل کاربران عزیز بتوانند محصول را تعویض و یا عودت دهند. این مدل مخصوص بازار چین هست و معلوم نیست که موجود بشه یا خیر! از طریق زنگوله بالای صفحه محصول (خبر بده) اطلاعاتتون وارد کنید که به محض موجود شدن با خبر بشین.

این مدل ویژه دارای طراحی منحصر به فرد در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و فیروزه‌ای است و نشان مرسدس را بر روی خود دارد. به غیر از این موارد، هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد مشاهده نمی‌شود و هر دو از یک سخت افزار یکسان بهره می‌برند. برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.

بررسی قیمت, طراحی, صفحه نمایش, نرم افزار, سخت افزار, دوربین و سایر مشخصات و مزایا و معایب این گوشی. شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه.

ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا به نظر شما هم ردمی کی ۵۰ گیمینگ قیمت مناسبی دارد و اینکه در لیست انتخاب‌های شما قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران از طریق کامنت به اشتراک بگذارید. برای ردمی k50 گیمینگ یک باتری 4700 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده تا در زمان‌هایی که با گوشی خود ساعت‌ها بازی‌های سنگین را اجرا می‌کنید نیز با مشکل کمبود شارژ مواجه نشوید.

تم گوشی ، تغییر دانلود برنامه بهترین تم گوشی سامسونگ و شیائومی

بنچمارک های ردمی کی 50 پرو مقایسه بیشتر Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 سخت افزار مگ

از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره می برد که تصاویر در بخش سلفی نیز با کیفیت بسیار خوبی ثبت می شود. در بخش فیلم برداری دوربین سلفی نیز قابلیت ظبط ویدئو هایی با کیفیت 1080 و نرخ تازه سازی 30 و 60 فریم را دارا هستیم. در بخش طراحی گوشی ردمی k50 گیمینگ ما شاهد استفاده از طراحی جدید هستیم. در قسمت پنل پشتی از سه دوربین در باکس مستطیلی شکل بسیار زیبا استفاده شده است. جنس پنل پشتی از شیشه ساخته شده است که درخشندگی خوبی دارد و کمی اثر انگشت بر روی آن می ماند.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

Advantages of local domestic helper.