راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | ebtekarkhodro

مجله خبری ابتکار خودرو را می‌توان بدون شک، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بازار خودروی ایران دانست که از بدو ورود به کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و بسیاری را ترغیب به خرید خودرو شاسی بلند کرد. ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های مثبت تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

  • فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود.
  • از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم.
  • چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است.
  • برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید.
  • طراحی تویوتا C-HR (Toyota C-HR) یکی از بارزترین و چشم‌گیرترین شاخصه‌های این خودرو آسیایی است که با فناوری‌های پیشرفته و امکانات گوناگونی همراه می‌شود.

خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد. در بخش پایانی می توانیم BYD S6 را نیز به عنوان یکی دیگر از شاسی بلندهای ارزان قیمت معرفی کنیم، هرچند که دارای اختلاف قیمت بیشتری با دیگر محصولات معرفی شده در این نوشتار است. هاوال M4 یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که می توانیم نام آن را در لیست شاسی بلند های ارزان قیمت بازار به ثبت برسانیم و می توانید شرایط فروش اقساطی هاوال را در سپندخودرو مشاهده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است. البته این موارد فقط پیش‌بینی است و برای بررسی شرایط نهایی حضور این خودرو و هزینه‌های نگهداری آن حداقل باید یک سال از زمان عرضه نخستین نمونه‌های آن صبر کرد.

ام وی ام X22 اتوماتیک صفر مدل 1401 اسپرت لاکچری

قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود. در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است. اولین گزینه از فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران هیوندای سانتافه است.

تویوتا لندکروزر

در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. ماشین شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر زمانی‌که وارد ایران شد، قصد داشت بازار شاسی‌بلندهای سایز بزرگ را در بازار داخلی تصرف کند؛ اما به دلیل ظاهر نه‌چندان جذاب، کیفیت پایین مونتاژ و ضعف در موتور و شتاب خودرو، نتوانست به این هدف برسد. این خودرو در نمای جلویی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد و حتی در نسخه 2018 نیز که فیس‌لیفت داشت، نظر مشتریان برای خرید میتسوبیشی اوتلندر آن‌چنان جلب نشد و بازار خود را به کره‌ای‌های جذاب باخت.

این دو نسخه از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نسخه 7 نفره تنها دو صندلی بیشتر دارد. همانند هیوندای سانتافه و کیا سورنتو، فضای پای صندلی‌های ردیف سوم چندان مناسب افراد بزرگسال نیست اما به‌واسطه سقف بلند، فضای سر قابل قبولی برای سرنشینان فیدلیتی مهیا شده است. بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند. از نظر ابعاد و اندازه، تفاوتی میان کیا سورنتو و هیوندای سانتافه وجود ندارد. در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند.

http://borna-news.ir