لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | ebtekarkhodro

چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید . اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد. در هر صورت این خودرو با پلتفرم T600 زوتی ساخته‌شده است و در ایران تنها در تریم فول آپشن آن که با نام فلگشیپ شناخته می‌شود، ارائه شده است و از لحاظ آپشن تفاوتی با تیپ فلگشیپ سری اول کوپا ندارد.

  • جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.
  • موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است.
  • سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود.
  • پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.

این مجله خبری ابتکار خودرو بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. در بین بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران، خودروی رنو کپچر یکی از زیباترین‌ها است. خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است. این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد.

بررسی مشخصات فنی فردا T5

این 2 خودرو اگرچه از تولیدات یک کمپانی مادر (هایما) و کمپانی مونتاژکننده (ایران خودرو) محسوب می‌شوند اما در 2 کلاس متفاوت قرار می‌گیرند. اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید. اما در مقابل اگر خودرویی بزرگتر، جادارتر با قابلیت‌های جاده‌ای بیشتر مد نظر شماست و معمولا گروهی سفر می‌کنید S7 گزینه بهتری برایتان محسوب می‌شود.

بررسی مشخصات فنی تیگارد X35

تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.

ماشین شاسی بلند دقیقا به چه ماشینی می‌گویند؟!!

مکث تیارا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به خوبی مجهز شده است، در نتیجه ارزش خرید بالایی از نظر کاربران خواهد داشت. مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد.

http://borna-news.ir

Advantages of local domestic helper.