خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | ebtekarkhodro

قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد. این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد. هن تنگ X7 پرچمدار شاسی بلندهای چینی هن تنگ در ایران و برادر بزرگ‌تر هن تنگ X5 است.

  • چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  • اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید.
  • گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست.
  • با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است.

فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است. به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است!

لیست قیمت گرانترین ماشین های شاسی بلند ایران در سال 1401

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. جک S5 یک خودرو شاسی‌بلند چینی کوچک و جمع و جور است که به توسان چینی شناخته می‌شود.

ام‌وی‌ام ایکس33 مدل99

رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا موتور این خودرو، توسط رنو ساخته شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و در ماشین‌های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند. علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش‌ازپیش با انواع این ماشین در بازار خودرو آشنا شوید. کابین جادار این هیوندای از فضای داخلی یکی از اصلی‌ترین رقبایش، یعنی نیسان قشقایی، بزرگ‌تر بوده و در نتیجه برای طی کردن مسافت‌های طولانی و سفرهای جاده‌ای و خانوادگی بسیار مناسب است.

زیباترین خودروهای ایتالیایی، زیباترین ماشین های طراحی شده توسط طراحان ایتالیایی

این مجله خبری ابتکار خودرو نام بزرگ تویوتا را به همراه دارد و یکی از گزینه‌های لیست بهترین شاسی بلند در ایران است. تیپ اسکای‌پک نیسان جوک، از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید 117 اسب‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

http://borna-news.ir

اسانس و طعم دهنده.