خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | ebtekarkhodro

مجله خبری ابتکار خودرو شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود.

  • در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است.
  • گیربکس میتسوبیشی ASX از نوع CVT هفت‌سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیز، حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر است.
  • بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید.
  • میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.
  • نمایشگر ۹ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید و زبان فارسی، شیب‌سنج (کنترل سرعت در سرازیری)، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور باران از آپشن‌های این شاسی بلند کوچک است.
  • «اکثر خانم ها به خودروهای کوچک علاقه دارند و اصلا همین خودروهای کوچک شهری مناسب خانم هاست».

سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. از امکانات رفاهی داخل کابین نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت کیلس، سیستم هوای اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی مانیتور، صندلی‌های 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو و دو رنگ چرم داخلی مشکی و نارنجی این خودرو اشاره کرد. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

۷ – رنو کولیوس

این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد. به نظر می‌رسد که صرفا سیاست‌های فروش توانسته این خودرو را در جایگاه بالاتری قرار دهد، اما درنهایت این شما هستید که تشخیص می‌دهید ظاهر اسپرت‌تر اس ۵ مناسب‌تر است، یا طراحی محافظه‌کاران و تا حدی کپی کارانه اس ۷. درهرصورت نمونه‌های ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد که نسبت به بازه در نظر گرفته‌شده توسط ما اندکی بالاتری است، اما نمونه‌های دو لیتری تنفس طبیعی آن را می‌توان باقیمتی کمتر پیدا کرد. به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند.

اجاره ماشین عروس توسان

از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند. مکث تیارا همانند فیدلیتی یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل شهری است و قابلیت آفرود ندارد. نکته مثبت طراحی این خودرو، وجود پنجره کوچکی روی ستون C‌ خودرو است که امکان برقراری ارتباط با محیط بیرون را برای سرنشینان ردیف سوم مهیا می‌کند.

کیا سول؛ انتخاب اکثر بانوان از سال 2008 تا به امروز

سیستم تعلیق این خودرو هم در جاده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداده است. اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید.

http://borna-news.ir