اجاره ماشین شاسی بلند شرایط آسان+قیمت همواره تخفیف | ebtekarkhodro

هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد. فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مدل استاندارد هایما S5 یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 120 اسب بخار دارد و با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شود.

  • درست برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای هم‌وطن که در نمای جانبی خود ساده و محافظه‌کار رفتار کرده‌اند.
  • نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند.
  • خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد.
  • به جای آن یک جفت صندلی کاپیتانی قرار دارد که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم سرگرمی و ماساژور‌ها به صورت استاندارد همراه شده است.
  • به جرات می توانیم هایما را به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران معرفی کنیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. نویگیشن، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل، کنترل پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، ایربگ جانبی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از آپشن‌های رنو کپچر است. این کراس اوور یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران است و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه فقط به ۵.۹ لیتر بنزین نیاز دارد. مدل ۲۰۱۷، آخرین مدلی است که به بازار ایران وارد شده و می‌توان خریداری کرد. به واسطه طراحی مناسب، مصرف سوخت بهینه، آپشن های جذاب و کارایی خوبی که این خودرو از خود نشان داد، به زودی تبدیل به یکی از محصولات کاربر پسند بازار ایران شد.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

مجله خبری ابتکار خودرو سوخت این خودرو به صورت متوسط 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 55 لیتر است که به صورت متوسط باید قادر باشید تا با هر باک پر 730 کیلومتر را طی کنید. طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد. مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. این خودرو مشخصات بسیاری دارد که می‌تواند آن را برای بازار ایران نسبت به رقبای خودش جذاب‌تر کند. توجه کنید که این خودروها صفر کیلومتر هستند و این لیست شامل خودروهای کارکرده نیست.

تویوتا CHR

با اینکه در کشور تولیدکنندگان معتبر و مطرح خودرو وجود دارند و حجم بالایی از تقاضای خرید خودرو را پوشش می دهند، اما بااینحال صنعت خودرو ایران اتکای بسیار زیادی به خودروهای وارداتی دارد. عدم وجود شاسی بلندهای ایرانی در بازار باعث شده تا کراس اوورهای چینی به عنوان شاسی بلند ارزان جایگاه مناسبی در بازار به دست آورند. در ادامه با بررسی ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران در سپندخودرو همراه ما باشید.

جک S3 – مدل 98

کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند. با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند. اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند.

http://borna-news.ir