همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | ebtekarkhodro

این مجله خبری ابتکار خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر برخوردار است که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می باشد. قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود.

  • از طرف دیگر، قابلیت 4WD نیز به کنترل بهتر و رانندگی آسان‌تر با این شاسی بلند در جاده‌های سُر و خیس، کمک بسزایی می‌کند.
  • اولین گزینه از فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران هیوندای سانتافه است.
  • در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد.
  • نمونه‌هایی از شاسی بلندهای اندازه بزرگ را می‌توان در فیلم‌های سینمایی آمریکایی مشاهده کرد که بیشتر در اختیار نیروی پلیس ویژه این کشور قرار دارند.
  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

اخیرا لیستی با استناد به گزارش اتحادیه فروشندگان خودرو در آمریکای شمالی ارائه شده که طی آن برترین شاسی بلندهای سه ردیفه معرفی شده اند. برخی از خودروهایی که نام آنها در ادامه می آید برای نخستین بار، سال 2020 روانه بازار خواهند شد و برخی دیگر هم اکنون نیز با مدل 2019 در بازار خودروی آمریکا عرضه می شوند و مدل 2020 آنها نیز معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید. بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود.

جک S5

امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. سلام بهترین ماشین شاسی بلند برای یه خانواده پنج نفره میخواستم که هم جادار باشه هم سواری خوب و نرم داشته باشه با استهلاک پایین. سوزوکی گرندویتارا 2400 نیز با توجه به مزایایی مثل دوام بالا و استهلاک پایین، قابلیت آفرود قابل توجه، قیمت پایین‌تر نسبت به رقبای وارداتی و بازار دست دوم نسبتاً پررونق می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت و در شرایط نسبتاً سخت باشد. اما حواستان به معایبی مثل ظاهر قدیمی‌تر و آپشن‌های کم‌تر نسبت به رقبا، سواری خشک و تکنولوژی قدیمی گیربکس (نسخه‌های اتوماتیک) نیز باشد. رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام x55

امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد.

کیا سورنتو

باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و…. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان. خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است. این شاسی بلندها، فضای بزرگتری برای حمل بار و سرنشینان دارند و به طور میانگین ایمنی مطلوب‌تری نسبت به نمونه‌های کوچکتر دارند. شرکت فردا موتور، سومین دانگ‌ فنگ مونتاژی خود را معرفی کرده است؛ خودرویی که همانند SX6 و SX5 از زیرمجموعه فورتینگ دانگ‌ فنگ است تا جای خالی فردا SX6 را پر کند.

http://borna-news.ir