چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | ebtekarkhodro

برای مقدار پول، شما صندلی‌های ردیف سوم و نیمکت ردیف دوم را از دست می‌دهید. به جای آن یک جفت صندلی کاپیتانی قرار دارد که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم سرگرمی و ماساژور‌ها به صورت استاندارد همراه شده است. بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد. طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند. در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد.

  • البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد.
  • این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر برخوردار است که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می باشد.
  • برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید.
  • طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند.

این خودرو جمع‌وجور در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و در سال 2016 نیز با دو تیپ الیت و اسپرت پا به خیابان‌های کشور گذاشت. خودرویی که براساس فاکتورهای سادگی و زیبایی شکل گرفته و از 50 تا 60 هزار دلار براساس تریم قیمت گذاری می شود. نمونه پایه با موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو و 248 اسب بخار خروجی(گشتاور 273 پوندفوت) ارائه می شود. نمونه 6 سیلندر 3 لیتری نیز با موتور 329 اسب بخاری و گشتاور 325 پوندفوت در کاتالوگ فروش قرار دارد. این محصول از موتور 3.5 لیتری توربو دوقلو با 375 اسب بخار خروجی(400 اسب در نسخه پلایتینوم) استفاده می کند. «اکثر خانم ها به خودروهای کوچک علاقه دارند و اصلا همین خودروهای کوچک شهری مناسب خانم هاست».

بررسی مشخصات فنی ام وی ام تیگو 8 پرو

تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل‌های پیشین این خودرو به موتور‌های V8 مجهز بودند که حداقل ۴۴۰۰ سی سی قدرت را عرضه می‌کنند. در واقع نسل اول LX دارای یک موتور شش خط مستقیم و صندلی برای هفت سرنشین بود. نسل دوم و سوم دارای پیشرانه موتور V8، بدنه فولادی جوش داده شده همراه با قاب نردبان فولادی با اندازه کامل (ساخت بدنه روی قاب) و صندلی‌هایی برای هشت سرنشین بودند.

جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس

با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده SWM G01F شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. شاسی بلند چینی SWM G01F دومین محصول ارائه شده توسط سیف خودرو از برند SWM است. این خودرو مانند نسخه اسپرت مدل G01 است، با این تفاوت که SWM G01F و SWM G01 تنها در ظاهر خود با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت بالاتر این خودرو عملاً برای یک کیت بدنه است.

SUV ها در چه کلاس‌هایی تولید می‌شوند؟

مجله خبری ابتکار خودرو ایکس تریل، یکی از محصولات جذاب کمپانی نیسان در بازار داخلی است که آخرین نمونه از آن، در مدل‌های 2016 و 2017 در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود. یک شاسی بلند متفاوت و لوکس که جز بهترین های صنعت خودرو در کلاس خود محسوب می شود. مدل سه ردیفه ایویتر از موتور 6 سیلندر توربودوقلو با 400 اسب بخار خروجی استفاده می کند. صندلی ردیف جلو با ماساژور 30 جهته و 28 اسپیکر برای سیستم صوتی تنها بخشی از امکانات این سوئیت متحرک است.

http://borna-news.ir