گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | ebtekarkhodro

جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند. شرکت کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد. در ابتدا این شرکت با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

  • نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد.
  • این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید.
  • در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم .

همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی. اما ارزان ترین خودروهای شاسی بلند بازار کشور کدامند؟ در ادامه با چند مدل شاسی بلند ارزان موجود در بازار ایران آشنا می شویم. یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد. خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد. از نمای پهلو هم با خودروی شکیل و زیبایی مواجه هستیم که شاید طراحی‌ آن با تقلید از خودروهای ژاپنی (مخصوصا برخی از مدل‌های تویوتا) انجام شده، اما بسیار چشم‌نواز است.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

مجله خبری ابتکار خودرو این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است. سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند. در صدر این محدوده LX 600 Ultra Luxury قرار گرفته که قیمت پایه ۱۲۶۰۰۰ دلار دارد.

ارسال دیدگاه لغو پاسخ

بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید. اگر بخواهیم در بین محصولات جی‌ای‌سی پرفروش‌ترین خودرو این برند در چین را انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی گزینه اول ما اس ۳ کامپکت است. همچنین تجهیزات رفاهی قابل‌ارائه برای این خودرو در سطح بالایی قرار می‌گیرد. ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست.

استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است. فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.

http://borna-news.ir