مشخصات فنی سمند ال ایکس LX EF7 خودرو45 | ebtekarkhodro

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند یکی از خودروهای سواری تولید شده پرطرف‌دار، توسط ایران‌خودرو است. اولین سری از خودرو سمند با نام‌های X7 و EL به بازار عرضه می‌شدند.

  • شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد.
  • خریدار حتی با بالا بودن قیمت و همینطور پایین بودن کیفیت _نبود ایمنی مناسب _کافی و بروز مجبور به خرید است.
  • اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود.
  • سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد .
  • سمند از جمله ماشین‌های دیفرانسیل جلوی ایران‌خودرو است که از مدل‌های اولیه سمند می‌باشد اما با متوقف شدن تولید سمندهای معمولی وارد بازار ایران شد.
  • این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!. سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره .

سمند LX EF7 بنزینی، مدل ۱۳۸۸

سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه. خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. ارسال نظر نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.

سمند،LX مدل 97

هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید سایر مشخصات فنی سمند ال ایکس را مشاهده و آن‌ها را بررسی کنید. به نظر بنده که تمام ماشینای ایرانی رو از پراید مدل ۸۵ صفر تا ۲۰۶ و پارس و النود داشتم بدون اغراق می گم سمند ال ایکس سره . شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد. پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند.

این مجله خبری ابتکار خودرو دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد. مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند. در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. من هم پارسال یک سمند صفر خریدم (موتور پژو) که سرعتش به زور به 130 میرسید و در سربالایی هم اصلا جون نداشت.

http://borna-news.ir

Useful reference for domestic helper.