لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

بازی اتاق فرار هم برای افراد معمولی و هم پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های امروزی، فرآیند حل مسئله، تفکر انتقادی، تفکر راهبردی و شیوه‌های تعامل گروهی را یادآوری می‌کند که در سبک زندگی امروزی به آن نیازمندیم. این اتاق فرار، در مجموع چند شاخص را در کنار هم قرار داده تا سناریوی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. اتاق فرار حجله، مجموعه‌ای از دکوراسیون، موسیقی نورپردازی و معماهای درخور توجه است که بازیکن را به‌خوبی به سمت و سوی خودش می‌کشد و درگیر بازی می‌کند. در حجله، حتی قفل‌ها را مطابق با فضا و جو بازی انتخاب کرده‌اند.

اتاق فرار آرماگدون برای کسانی مناسب است که قبلا چندین بار تجربه بازی در اسکیپ روم را داشته باشند. در این بازی جنب و جوش زیادی در جریان است، پس در نتیجه باید لباس راحتی بپوشید. دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است. علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید.

پارک گلخانه استانبول (پارک گولهانه) کجاست؟ آدرس، عکس و تفریحات

گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. اتاق فرار هویت از مجموعه فاینال اسکیپ – Final Escape با ژانر ترسناک در تهرانپارس تهران می باشد. ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم.

تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور

تعداد بازیکنان ۳ تا ۶ نفر بوده و رده سنی آن بالای اتاق فرار برای بزرگسالان ۱۰ سال است. در طی این بازی شما به عنوان یک باستان‌‌شناس وارد اهرام ثلاثه می‌شود و در پی یافتن معبد خوفو می‌گردید. شما شصت دقیقه فرصت دارید تا مقبره خوفو را یافته و طلسم را باطل و از آنجا فرار کنید. سعی کنید ابتدا با کلیات اتاق فرار و بازی‌های آسان با ضریب سختی متوسط و غیر ترسناک آشنا شوید و سپس وارد بازی‌های معمایی و گروهی دلهره‌آور مثل آخرین نفر و طالع نحس شوید.

  • مجموعه اتاق فرار اسکیپ‌‌رومیست از دی ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد.
  • این مجموعه ۷ اتاق فرار با درجه سختی و رده سنی متفاوت دارد که در ادامه سه تا از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
  • البته باید حتما یک فرد بالاتر از هجده سال در گروه آن ها باشد.
  • زمان انجام بازی یک ساعت و هزینه بازی اتاق فرار کابوس برای هر نفر 110 هزار تومان است.
  • باید با هوش و خلاقیت معماهای مختلفی را طی زمان مشخصی حل نمایید تا بتوانید راه خروج از اتاق را پیدا کنید.
لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است. وقتی که درِ خانه را می‌زنید، پس از دقایقی درِ خانه به‌صورت عجیبی باز می‌شود؛ اما شما صاحب خانه را نمی‌بینید و آن چیزی که خواهید دید گم‌شدن عروسک آنابل از جعبه مقدس است. حالا شما فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید عروسک را پیدا کنید و در جعبه بگذارید. در غیر این صورت، شما هم همانند ارواح خبیث برای همیشه در داخل خانه زندانی خواهید شد.

تیمتون رو بسازید!