قیمت سمند LX صفر 1401-1400 و کارکرده 1383-1401 امروز | ebtekarkhodro

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. شاید هم روزی برسد تولید کننده گان به دلیل بیشتر شدن فهم و آگاهی خریدارن مجبور به اصلاح و باز نگری در روند تولید و شیوع فروشان شوند.

  • سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب .
  • اگر مالتی پلکس هست همون دکمه ای که روی داشبورد هست و با فشار دادنش درها قفل یا باز می شوند را به مدت 5 ثانیه نگهدار.
  • حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند.

در این رده قیمتی خودروهای سدان خانوادگی چندانی حضور ندارند که دستمان را برای انتخاب باز بگذارند. مثلاً با قیمت سمند ال ایکس سال میتوان پژو 405 و رانا ساده را خریداری کرد. پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد. اجاره این خودرو به صورت بدون راننده بوده و به شکل های متعددی نظیر اجاره روزانه سمند، اجاره هفتگی و اجاره ماهانه صورت می پذیرد. برای اجاره سمند lx بدون راننده به دلیل پرکاربرد بودن این خودرو باید چندروز زودتر اقدام به رزرو خودرو کرده. برای کرایه سمند بایستی از طریق تماس تلفنی و یا واتسپ شرکت با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پس از دراختیار گذاشتن مشخصات خود و تعداد روزهای اجاره اقدام به رزرو کنید. فروش اقساطی سمند دوگانه در بیشتر مراکز فروش قابل مشاهده است.

طراحی داخلی

ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است . وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا.. به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه….

فروش اقساطی خودرو سمند EF7 دوگانه

ظاهر مجله خبری ابتکار خودرو نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد. معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، فروش اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند.

http://borna-news.ir

Local domestic helper.