سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | ebtekarkhodro

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. نکته اینکه قبل از خرید تست درایو کامل و تجربه رانندگی با آن خودرو را در جاده داشته باشید.

  • اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه.
  • سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است.
  • سلام.من خودم سمند دارم داداشمم پارس سال خریده مدل 94.درگ گذاشتیم شتاب پارس بهتر بود.شرکت سازنده هم ۰-۱۰۰ پارس رو یازده ثانیه و مال سمند رو چهارده ثانیه زده.ولی نشیمن سمند نرم تره.دید راننده تو پارس بهتره از سمند.تعدلشونم یکیه.

مجله خبری ابتکار خودرو EF7 دوگانه‌سوز از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری کاملاً مشابه EF7 است. تنها تفاوت این دو مدل دوگانه‌سوز بودن و بنزین سوز بودن است. ایران‌خودرو در طراحی EF7 دوگانه‌سوز از باک‌های 66 لیتری و 75 لیتری استفاده کرده است. اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند. موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

مدارک لازم جهت رنت سمند

تا اینکه کیلومتر به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره. وقتی که کیلومترش به ده هزار رسید کاملا قضیه فرق کرد و الان با دنده 4 هم راحت 120 را پر میکند و در سربالایی هم خیلی تیز است. فعلا باهاش مدارا کن و همانطور که در دفترچه نوشته دور موتور را از 3 هزار بالاتر نبر و اصلا به ماشین فشار نیار تا یه مقدار کیلومترش بره بالاتر و خوب آب بندی بشه. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. بنده یه پارس موتور زانتیا دارم قبلشم 405 داشتم که واقعا از هر دو راضی بودم و هستم ولی گفتم بنظر دوستان اگر پارس رو بفروشم یه سمند صفر بخرم بهتر نیست چون من زیاد استفاده ندارم به همین خاطر الکی پولم خوابیده لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم.

سمند،LX EF7 مدل 88

+ مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است. این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد. خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.

http://borna-news.ir

Direct hire fdh.