طراحی داخلی اداری – شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی مهران طاهری

کارشناسان شرکت می توانند مطابق نظر و سلیقه کارفرمایان (مالکین، سازندگان) نسبت به تهیه نقشه های معماری براساس وضع موجود اقدام و پس از تایید مراجع ذیصلاح جهت اجرا اقدام نمایند. بخش اعظم کمپانی ها فعالیت های گروهی و تیمی انجام می دهند و نیز کارایی بر نگهداری حریم فردی اشخاص دارند. بیشتر ساختمان ها چیزی بیش از یک پناهگاه ساده در برابر شرایط بد آب و هوایی هستند و همیشه زیبا سازی نمای خارجی ساختمان همراه با تزئینات داخلی اهمیت بسیار داشته زیرا باعث بوجود آمدن احساس خوب در بینندگان و استفاده کنندگان می شود، از آنجا که سبک ساختمان ها در طول دوران های مختلف تاریخی،متغیر بوده است، بنابراین به راحتی با بررسی روند ساختمان سازی و معماری میتوان شناخت خوبی از ادوار گذشته بدست آورد، امروزه ساختمان براساس پیشرفت در ساخت مصالح، وجود تکنولوژی های مدرن با مهندسین مجرب کاملا متحول و به درجه اعجاز رسیده است.

منظور از معماری داخلی ساختمان، طراحی قسمت های داخلی خانه از دیدگاه بصری، هنری و کاربردی آن با توجه به ساختار علمی و ساخت و ساز معماری داخلی می باشد و کسی که وظیفه طراحی را بر عهده دارد با استفاده از علم طراحی موجب افزایش عملکرد کاربردی فضا میشود و سعی می کند سلیقه و ویژگیهای رفتاری شما را در کاربرد فضا تاثیر دهد. مهندس معمار باید با خلق فضا و به تصویر کشیدن تخیلات خود علاوه بر اینکه به ساختمان زیبایی خاصی ببخشد. از جوایز این گروه می توان به دو بار فینالیست شدن در فستیوال جهانی معماری در سالهای 2014 و 2017، کسب رتبه سوم مسابقه معمار در سال 1392 اشاره کرد. ساختمانها حاصل کارگروهی عده زیادی از افراد می باشد، هنگامیکه یک معمار طرح اولیه را ارائه میدهد، مهندس محاسب سازه را محاسبه و مصالح مورد نیاز برای اجرای فنداسیون و اسکلت را اعلام مینماید که اکثرا امروزه بتنی یا فولادی می باشند. هومن بالا زاده موسس شرکت معماری هوبا میباشد که بیشتر افراد او را با پروژه کافه اسپریس میشناسند، کافه اسپریس طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی دارد و توسط هومن بالا زاده و شرکت معماری هوبا دیزاین طراحی و اجرا شده است.

دسترسی دارد و از خدمات کارگاه­های خصوصی و افراد معامله­گری که روابط طولانی و قدیمی با طراح دارند بهره میبرد، پس به احتمال زیاد به کمک یک مشاور خوب، در آخر خانه­ یا فضایی زیبا خواهید داشت که مخصوص سلیقه و سبک زندگی شما دکور شده، و با مبلمانی با دوام و زیبا پر شده که توسط یک فرد باتجربه و متخصص گزینش شده­اند.همچنین وجود فردی قابل اعتماد که تصمیمات شما را تایید کند، باعث صرفه جویی در هزینه نیز میشود. برای اجرای سبک مدرن در منزل باید به چه مواردی توجه داشت؟ در کدام قسمت باشد و مواردی مانند این.

معماری داخلی، طراحی یک خانه فرایندی است که از طریق آن فضای داخلی ساختمان ها طراحی می شود، معماری داخلی ساختمان حلقه اشتراکی مابین معماری و طراحی داخلی می باشد. در حال حاضر اکثر شرکت ها از ترکیبی از این رنگ ها در طراحی دفتر خود استفاده می کنند که با رنگ برند و لوگوی آنها همخوانی دارد. آدمی روزانه از آن تاثیر می­گیرد و بر آن تاثیر می­گذارد. از میان فضاهای پیرامون، خانه بلافصلترین فضای مرتبط با آدمی است . این رشته مانند رشته معماری با بنا و جزئیات آن در ارتباط است و از سویی دیگر مانند طراحی داخلی بر زیبایی فضاهای داخلی بنا تاکید دارد. پیش از طراحی ویلا حتما سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. چالش های مختلف را مطرح کنید و از آنها بخواهید چالش های شما را حل کنند و بهترین گزینه ها را پیشنهاد کنند: مثلا برای یک بخش طراحی چند روش ساخت پیشنهاد دهند، حرفه ای­های دکوراسیون داخلی حتما می توانند بهترین راه حل ها و گزینه­ ها را پیشنهاد دهند، اینگونه می­توانید به تخصص و تجربه آنها پی ببرید. بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در کار مسئله دیگری است که باید به آن توجه کرد، پس بعد از دیدن نمونه کارهای شرکت معماری مورد نظر خود، حتما به این نکته توجه کنید که در طراحی های انجام شده خلاقیت و نوآوری دیده میشود یا پروژه انجام شده کاملا شبیه دیگر پروژه های انجام شده در سطح کشور است.

این فضا را در عکس زیر بهتر مشاهده خواهیدکرد. در طراحی داخلی خوب است نکات زیر را رعایت کنیم. رنگی که در کف، سقف و ودیوارها به کار گرفته می شود، می تواند نقش مهمی در دیگر اجزای طراحی داخلی مسکونی داشته باشد، این رنگ ها شما را در انتخاب دیگر عناصر و اجزا راهنمایی می کنند و با الهام از آن می توانید سبکی زیبا را در خانه خود اجرا کنید. البته تشابهات سبک مزرعهای با سبک روستیک زیاده؛ عناصر چوبی و طبیعی، رنگهای گرم، پارچههای ارگانیک مثل الیاف طبیعی، حصیر، کنف و … برای مثال برای پوشاندن کف فضاها از لمینت های چوبی و پارکت های چوبی استفاده می شود و برای پوشاندن کف سرویس بهداشتی و حمام نیز از سرامیک ها و کاشی ها استفاده می شود . این سبک جلوهای ساده و طبیعی دارد و باید مصالحی چوبی و سنگی که در آن به کار گرفته میشود، خام باشد و هیچ فرآیند تولیدی و مهندسی روی آن ها انجام نگرفته باشد.

همچنین شکل ساختمان تا اندازه ای مرتبط با فناوری در دسترس جهت احداث بنا، محدوده زمین، تاریخ، نوع کاربری ساختمان و مصالح موجود است در ساختمان های مدرن بیشتر از فولاد، بتن و آجر استفاده میشود. میتوانید شرایط را تا حد زیادی آنگونه که دوست دارید پیش ببرید. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و نمونه کار و دستمزد مد نظر (به صورت پروژه ای) خود را به واتساپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. سعی کنید تختی بخرید که نتوان زیر آن هیچ وسیله ای قرار داد یا اگر هم قرار است وسایلی زیر آن بچینید وسایل کم مصرفی مثل لباس های فصلی باشد.

بنابراین طراحی داخلی دفتر کار در محیط کار بسیار حائز اهمیت بوده و بر روی کارمندان تاثیرگذار است. ایده های باورنکردنی موجود در HOME & DESIGN به شما کمک می کند که طرز نگرش دیگری به فضا ها و قابلیت های محیط منزل و اتاق های آن پیدا کنید و با خلق ایده های جدید و تغییر دکوراسیون محیط شیک و با صفایی را برای منزل خود ایجاد نمایید. خانه سفید نانسی با متراژ ۶۵ مترمربع در منطقه ی سعادت آباد تهران قرار گرفته است و توسط دفتر معماری درک فضا طراحی شده است. پس از انجام این کار ، باید پیشنهاد خود را به صورت تصویری اعلام کنید تا مشتری بتواند دیدگاه شما را درک کند. اگر به دنبال آشنایی با نحوه طراحی دکوراسیون منزل هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

بنابراین می توان از الگوهای طراحی اداری که برای محیط اداری استفاده می شود و تاثیر مثبتی دارد استفاده کرد، مانند سبک مدرن که می تواند در ایجاد حس اعتماد موثر باشد و یا استفاده از رنگ ها در محیط آرامبخش و آرام بخش. همه ما روزانه با محیط هایی سر و کار داریم که ممکن است برایمان کسل کننده باشد. همچنین، هرچه رطوبت نسبی هوای محل کارگزاری برج خنک کننده کاهش باشد، دمای هوای مرطوب محل کمتر و در عاقبت راندمان خنک کنندگی و کاهش دمای آب خروجی از برج، بخش اعظم خواهد بود. وسایل در دکوراسیون محل کار باید طوری باشد که هر چیزی در جایی قرار داشته باشد که استفاده از آن باعث صرف هزینه و انرژی زیادی نشود و تمام موارد مورد نیاز در اطراف هر فرد باشد تا راندمان کار بالا برود. این آمار نشان می دهد نور کافی و داشتن نور مناسب می تواند تا 15 درصد میزان غیبت کارکنان را کاهش دهد.

تا پیش از تاسیس دفتر مستقل معماری اش (دفتر معماری دیگر)، در طی سالهای فعالیت در آتلیه ی شخصی (1383 – 1388)، علاوه بر حضور پیوسته در مسابقات، پروژه های معماری متنوعی طراحی کرد که از بین آنها طرح پیشنهادی برای ساختمان سازمان نظام مهندسی قزوین حایز رتبه ی اول گردید. آمار انجمن مدیریت داده ها نشان می دهد که عدم حفظ حریم خصوصی(صوتی) در دفاتر با طرح باز می تواند بهره وری را تا 40 درصد کاهش داده و خطاها را تا 27 درصد افزایش دهد! همچنین ، بهره وری را بین 28 تا 20 درصد افزایش می دهد. بنابراین باید پیش از طراحی ویلا تمام خواستههای خود را با طراح در میان بگذارد تا دقیقا طرح نهایی مطابق خواسته و میل او باشد. پس از آن، تمام فرایند های انتخاب و ترکیب رنگ ها، دیزاین محیط، انتخاب مبلمان و اکسسوری ها، انتخاب پرده ها و … طراح در طراحی داخلی فضا باید از عناصر و اکسسوری های هماهنگ با یکدیگر استفاده کند تا فضای داخلی در ذهن ساکنین باعث ایجاد شلوغی و کلافگی نگردد. طراحی داخلی یکی از شاخه های طراحی معماری است طراح داخلی اشراف کاملی بر پروسه طراحی معماری دارد کار طراح داخلی در آوردن فضا ها و فرم های داخلی ساختمان با تمرکز بر اصول طراحی معماری است طراح داخلی در صورت داشتن سر رشته از کارهای هنری و درک هنری بالا در خصوص چیدمان تزئینات داخلی نیز میتواند ورود کند اما فی نفسه طراح داخلی یک دانش آموخته رشته مهندسی معماری می باشد که علاوه بر داشتن ذوق و هنر زیبایی شناسانه بیش یا همان اندازه به جنبه های مهندسی فضاهای داخلی و کل ساختمان اشراف دارد چرا که در علم معماری تک تک اجزای یک بنا به یکدیگر مرتبط بوده و نمی توان به صورت جزیره ای عمل نمود از این رو طراح داخلی هم به موارد فنی چون قطر دیوارها و جانمایی ستون ها و فضاهای اصلی و فرعی و جهت و میزان تابش نور به داخل و..

از ویژگی های بارز این سبک می توان به موارد زیر اشاره نمود. کابینت ممبران نوعی کابینت است که با استفاده ازدستگاه های CNC روی آن حکاکی می شود.نام دیگر این کابینت، کابینت سه بعدی است! شاید این موضوع در منزل یک موضوع مهم نباشد اما در اداره یا یک محیط رسمی موضوع بسیار مهمی است زیرا که تاثیری که قرار است شما بر روی مخاطب بگذارید تماماً وابسته به دکوراسیون است که بتواند اعتماد فرد را جذب کند. موقعیت محل و منطقه ی یک ساختمان بسیار حائز اهمیت است.زیرا ساختمانی که ساخته می شود باید دارای روشنایی و نور کافی باشد و از تابش نور خورشید بهره ی کافی ببرد و از آن دور نباشد. در طراحی اداری ما علاوه بر اینکه به خوشگل سازی و مدرن بودن فضای داخلی دقت می کنیم، می بایست به بهینه سازی فضا هم اعتنا نماییم به خصوص به بهینه سازی از نظر کاربردی، شنیداری و دیداری که دکوراسیون داخلی قسمت اداری حائز اهمیت است. ترکیب بافت آجری و مبلمان به کار رفته در فضا یاد آور سبک صنعتی شرکت طراحی داخلی و معماری مهران طاهری می باشد. طیف رنگی که در سبک بوهمین استفاده می شود اغلب رنگ های خاکی، گرم هستند که با رنگ های خنثی ترکیب می گردد.

توانایی سازماندهی از دیگر ویژگی­ های طراح و مشاوره دکوراسیون داخلی است، مثلا در طراحی یک خانه مسکونی باید با پرده دوز، نقاش، سازنده کفپوش ها و دیگر افراد ارتباط برقرار کرد و کارهای آن ها را هماهنگ با طرح خود سازماندهی و برنامه ریزی کرد. چون در این سبک بیشتر از هر چیزی سازگاری اهمیت داره، پس باید به دنبال مجموعه مبلمانهای هماهنگ باشید. استفاده از روان شناسی رنگ در دفاتر اداری اکنون به یکی از محبوب ترین روندها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تبدیل شده است. استفاده از آجر یا سنگهای دکوراتیو یکی از عناصر جذاب در دکوراسیون داخلی مدرن است. طراحی ویلا بسیار اهمیت دارد زیرا محیط ویلا باید جذاب و آرامش بخش بوده و افراد از حضور در آن لذت ببرند. از آنجایی که طراحی نمای ساختمان اولین ارتباط افراد با یک پروژه ساختمانی از طریق نمای خارجی آن شکل می گیرد، نمای ساختمان شما تاثیر بسزایی در تلقی و برداشت اشخاص از کیفیت و نحوه ساخت بنای شما دارد یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت می تواند اثری شاخص و به یاد ماندنی را در ذهن بیننده تداعی کند و ملاک خوبی جهت قضاوت در استفاده بهینه و بجای عناصر معماری توسط سازنده باشد.

مطالعه ای روی تأثیرات رنگ بر عملکرد افراد نشان داد که رنگهای سرد کمتر از رنگهای گرم برانگیزاننده هستند؛ یعنی از نظر بصری کمترحواس کارکنان را پرت می کنند. با این کار از تک تک فضاهای پرت می توان بهترین استفاده را نمود . این نقشه و پلان باید شامل طراحی فضاهای اصلی، فضاهای خدماتی و فضاهای تفریحی باشد. در این نرم افزار می توان تمامی آبجکت ها بصورت سه بعدی ساخت و در طراحی دوبعدی نمای کلی و پلان ساختمان را طراحی کرد و مدل های سه بعدی طراحی دکوراسیون را در طراحی دو بعدی علامت گذاری و چیدمان کرد. این امر اشاره دارد، به گزینش وسایل مناسب و چیدمان آنها در قسمتهای مختلف خانه که شامل آشپزخانه، حال و پذیرایی، اتاق خواب و سرویس های بهداشتی میشود. اتاق خواب نیز بهتر است در نقطهای قرار داشته باشد که سر و صدا نداشته باشد. به عنوان مثال نورپردازی شبانه اتاق کودک باید بگونه ای باشد که اگر کودک نصف شب از خواب بیدار شد دچار ترس و وحشت نشود.