دیزاین دکوراسیون کافه[کلاسیک،سنتی و مدرن]

وسایل موجود در دکوراسیون سنتی دارای جزئیات ظریف و پر زرق و برق بوده و پارچه های مخمل، ابریشم و زربفت مورد استفاده در تجهیزات، از بافت ها و الگوهای گوناگونی برخوردار هستند. تحقیقات نشان داده رنگ سبز برای اتاق دانش آموزان رنگ مناسبی محسوب می شود زیرا سرعت خواندن و یادگیری را در آن ها افزایش می دهد. تحقیقات جالبی درباره تاثیرات موسیقی بر روی رفتار مشتریان رستوران نشان میدهد هرچه موسیقی سریعتر باشد سرعت غذا خوردن بالاتر است. این کافه یک کافه ی محدود از نظر فضا است. همین موضوع سبب می شود که محیط دور و اطراف شما شلوغ تر به نظر برسد. موضوع دیگر توجه به سبک رستوران در هنگام طراحی هست. نورپردازی یکی دیگر از مؤلفه های اصلی برای طراحی داخلی است، زیرا روشنایی باعث ایجاد هیجان در فضا میشود. در یک دوره آموزش طراحی داخلی نیز، این درس از بالاترین درجه اهمیت برخوردار بوده و پیرامون ایجاد یک فضای راحت و کاربردی با منابع مشخص، بحث می کند.

یک دکور خوب در فست فود و رستوران مزیت های دیگری هم دارد: مثلا می توان به این اشاره کرد که زمانی یک اشتباه در سرویس دهی و یا مشکلی که بصورت یکباره و سهوی اتفاق افتاده کمتر اهمیت می دهند ولی کنترل بیشتری نسبت به مشکلات دارند و در مقابل با مشکلات اساسی و اشتباهات بیش از حد در سرویس دهی نارضایتی بیشترب از خودشان نشان می دهند و شاید همین امر باعث گردد که دیبگر به آن مکان برای صرف غذا مراجعه نکنند. در عین حال، هرگز نباید از این رنگ ها بیش از حد استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد از رنگ خاکستری در محیط می تواند شما را خسته و کسل کند. در طراحی دکوراسیون رستوران تان حتما به رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که چنین رستوران هایی در منوی خود بیشتر سعی دارند غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب، دیزی و انواع پلو و خورشت ها را داشته باشند معمولا یک پای ثابت غذاها هم سبزی جات هستند که رایحه آن در تمام فضای رستوران پخش می شود. برای اینکه رستوران ایرانی شما فضایی دلنشین، اصیل و منحصر به فردی داشته باشد، همیشه از ایده های خلاقانه و جدید برای طراحی داخلی آن استفاده کنید.

اگر یک رستوران کوچک دارید، نقاشی دیوارهای داخلی رستوران با هر کدام از رنگهای روشن به شما کمک می کند که رستوران خود را دکوراسیون داخلی کافه رستوران بزرگتر جلوه دهید. هم چنین تنوع جالب و جذابی از فضاسازی ها به وسیله نوع چیدمان دیوارهای متحرک به وجود آمده است. شاید شما هم وارد فضایی شده باشید که صندلی های سبک چینی ، ژاپنی و یا کشورهای دیگر را در چیدمان فضای داخلی به کار برده باشند. یکی از ایدههایی که در دکوراسیون رستوران در سرتاسر دنیا به کار گرفته شده و همواره با استقبال نیز روبرو شده است، استفاده از گل و گیاه در چیدمان این فضاها است. استفاده از رنگ قرمز در اتاق خواب (یا هر فضای دیگری که با ریلکس کردن در ارتباط است، غیر منطقی و نادرست تلقی می شود. در واقع، هر رنگی که به شدت به سفید یا آبی کمرنگ نزدیک باشد، در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد. واقعیت این است که مواد غذایی وجود ندارد که به رنگ بنفش یا آبی باشد که دلیلی دیگری برای این امر است.

مهمترین جنبه ی بهره گیری از طبیعت این است که مشتریان ترغیب می شوند غذای سالم و متعادل را میل کنند. رنگ سبز: رنگ سبز نمادی از طبیعت و طبیعت نیز نماد زایش و زندگی است. رنگ سفید به محیط حس طراوت و تازگی می بخشد. رنگ سبز از رنگ های آرامش بخش محسوب می شود که حس تازگی و زندگی را به محیط می بخشد. رنگ نارنجی: رنگ نارنجی را بیشتر به تم های پائیزی و فضای گرم خانه در شب های زمستانی می شناسیم اما حقیقت آن است که رنگ نارنجی در طراحی به علت گرمایی که دارد نماد عشق و انرژی محسوب می شود. با بکارگیری تناژ های گرم در ورودی یک رستوران، مشتریان احساس می کنند که درجه حرارت چند درجه بالاتر از حد معمول است.

اما به هر حال فضا باید از روشنایی کافی برخوردار باشد چرا که تاریک بودن فضا برای یک رستوران گزینه ی مناسبی نیست . امروزه، مدیریت فضای منازل و محیط های کاری، به یک چالش عمده در سرتاسر جهان تبدیل شده است، چرا که بسیاری از افراد قادر نیستند خانه بسیار بزرگی که تمامی خواسته های آنها را برآورده کند، تهیه نمایند. چرا که نوع مکان رستوران در تعیین سبک و طراحی آن بسیار اثرگذار است. رنگ آبی: از سوی دیگر، رنگ آبی معانی و جنبه های مختلفی دارد اما به طور کلی، این رنگ بر احساساتی از قبیل نظم و ترتیب و آرامش اثرگذار است. منبع عکس: سایت برترینها، عکاس نامشخصرستوران زنبق آبی در منطقه تجریش از معروفترین رستورانهای تهران است و از نخستین رستورانهای ارائهدهنده بوفه صبحانه به شمار میرود. بوفه و محل قرار گیری پیشخدمت: بوفه در حقیقت قسمتی جداگانه از آشپزخانه است که برای جلوگیری از تردد زیاد پیش خدمت یا پیش خدمتان در آشپزخانه و شلوغی آن تعریف می شود.

رنگ قرمز: قرمز، گرم ترین مورد در میان رنگ هاست. رنگ قرمز تحریک کننده و نیرومند است اما این توانایی را هم دارد که تحریک پذیری را در فرد افزایش دهد. دکوراسیون آجر نما می تواند فضا را به فضای خارجی شبیه کرده و از طرفی چون به ابنیه تاریخی و قدیمی شباهت دارد میتواند حسی نوستالژیک را با خود به همراه آورد. رنگ زرد: رنگ زرد، به صورت ناخودآگاه نور و روشنی خورشید به همراه گرما را یادآوری می کند. با پرشین هتل سایت رزرو تور همراه باشید تا با یکی از خوشمزه ترین رستوران های مشهد آشنا شوید. آیا می خواهید با رستوران های دیگر متفاوت باشید؟ در صورتی که بخواهید, رستورانی منحصر به فرد و خاص داشته باشید باید از هوش خود استفاده کنید و در غیر این صورت از شخص متخصص که به تمامی اصول معماری و طراحی داخلی مسلط است نیز کمک بگیرید. روان شناسی رنگ، نقش بسیار مهمی را در طراحی هر فضایی ایفا می کند و به همین دلیل، در یک دوره آموزش طراحی داخلی، اصول دینامیک رنگ ها و تاثیرگذاری آنها بر محیط اطرافشان، به تمامی دانشجویان یاد داده می شود. بکارگیری کمی رنگ قرمز در صندلی ها نیز گرما و جنبش را به محیط اضافه خواهد کرد.

حتما شما هم این موضوع را قبول دارید که فردی که قرار است شغلی در این زمینه داشته باشد، به اندازه خلاقیت، به دانش فنی نیز نیازمند است. برای اینکه رستوران نمای داخلی لوکس داشته باشد، طراحی و فضاسازی آن اهمیت زیادی دارد. در میان سبک های طراحی داخلی، شیوه انتقالی، به دلیل وام گرفتن از هر دو شیوه سنتی و مدرن، طرفداران بسیار زیادی دارد. اغلب افراد معتقدند نگهداری از نرده چوبی پله دشوار است اما به دلیل وجود این ویژگیهای آرامشبخش در درون خود این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران که ۴۰ نفر ظرفیت دارد از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱:۳۰ شب در روزهای شنبه تا چهارشنبه سرویس میدهد. اثاثیه و مبلمان رستوران فست فود باید ظرفیت دو تا چهار غذاخوری در هر میز را داشته باشد. شما برای کسب موفقیت در فست فود خود میبایست طراحی دکوراسیون فست فود را در زمره اولویتهای اجراییتان قرار داده و برای همخوانی آن با سایر اجزای پروژهتان کوشا باشید. اگر تصمیم به طراحی دکوراسیون فست فود تهران یا هر شهر دیگری دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. اگر در حال باز کردن یک رستوران جدید یا در تلاش برای بازسازی آن هستید، رنگ آمیزی دیوارها به خودی خود، ایده خوبی است، اما اگر قبلا آن را رنگ کرده اید، و می خواهید طرح کلی رستوران خود را تغییر دهید، رنگ های مناسب لوازم جانبی، میز ها، دکوراسیون دیوارها و نورپردازی نیز می تواند یک تقویت کننده کسب و کار باشد.

حسی از ناتمام بودن و خامی در بسیاری از المان های یک خانه با طراحی صنعتی دیده می شود و بعید نیست که در چنین فضایی، یک قطعه آجر، لوله کشی یا چوب به معرض نمایش گذاشته شود. همچنین در سراسر سقف شبکه ای از لوله های پیچشی قرار دارد که دانه های خورده شده تازه را به سیلوها در شمارنده های مختلف قهوه حمل می کنند. در سراسر فضای داخلی لوله های مسی که قهوه در آن جریان دارد دیده می شود. چشم اندازهای سنتی این منطقه در ایتالیا، الهام بخش استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگ شده ای بود که با فضای مینیمال و کمرنگ بخش غذاهای ژاپنی هماهنگی دارد و همچنین، محل بازی کودکان را نیز تعیین می کند. به طور جزئی با شرکت در چنین کلاس هایی می آموزید که چگونه نظریه های مختلف رنگ را با هم درآمیخته و آنها را در موضوعات مختلف اجرایی کنید. ممکن است در چنین خانه ای از یک یا دو قطعه عکس یا اثر هنری انتزاعی، برای اضافه کردن رنگ به تم خنثای چوب و فلز استفاده شود. مبلمان یک خانه مینیمال کاملا ساده و کاربردی بوده و هیچ شیء اضافی یا پر زرق و برق در وسایل جانبی یا دکوراسیون دیده نمی شود.

رنگ بنفش برای کافی شاپ ها یک رنگ محبوب است. در مقابل مواد اولیهٔ نرم مانند نشیمنگاه های نرم، پرده ها، سفره ها و رومیزی ها، فرش ها و قالیچه ها، جو ملایم تری با صدای نرم ایجاد می کنند. مثلا برای میزها از نورهای جداگانه استفاده شده است که به صورت خطی، برای هر میز فضای نوری مناسبی را ایجاد می کنند. موادی مانند استیل و شیشه در سبک طراحی انتقالی مورد استفاده قرار گرفته و با مبلمانی با شکوه ترکیب می گردد. در نهایت، سبک طراحی انتقالی معمولا شامل پالت های رنگی نسبتا خنثی است که فضایی آرامش بخش را به ارمغان می آورد و شیک بودن را در عین راحتی و دعوت کنندگی ایجاد می کند. سبز و قهوه ای رنگی است که در طبیعت و جنگل ها به چشم می خورد است و فضای آرام در رستوران را ایجاد می کند. خانه هایی با طراحی سنتی، غالبا از مبلمان چوبی رنگ خورده و تیره، دکوراسیونی با رنگ های غنی و تنوعی از بافت ها و خطوط منحنی، بهره برده اند.

در طراحی داخلی منزل، استفاده از رنگ سیاه، برای ایجاد تاثیرات نمایشی و شدید، یک گزینه بسیار مناسب به شمار می آید. در طراحی داخلی متریال تیره رنگ، در ترکیب با کفپوش بتن اکسپوز، مبلمان جوبی و سایر اشیای مسی کانسپتی بی نظیر ایجاد کرده است. استفاده از رنگ خاکستری تیره در کنار رنگ های گرم به مشتریان آرامش می دهد و باعث می شود دوست نداشته باشند آنجا را ترک کنند. بیشتر رنگ های موجود را می توان در دو دسته رنگ های سرد و رنگ های گرم دسته بندی کرد. رنگ های آبی، سبز و بنفش در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند و با احساس آرامش، هارمونی و سازش و همچنین رکود و رخوت و اندوه در ارتباط هستند. از آن جا که رنگ زرد در دسته بندی رنگ های گرم قرار می گیرد محرک اشتها است.

Advantages of local domestic helper.