هزینه طراحی ویلا

اطلاع از جزئیات فضای بیرونی ویلا این امکان را برایتان فراهم میآورد که بتوانید از حداکثر فضا جهت کاشت گیاهان و تعبیه تجهیزات کاربردی استفاده کنید. برقراری تقارن و وجوه مشترکی که بین تزئینات به کار گرفته شده در فضای بیرونی برقرار است موجب همگونی بیشتر این المانها خواهد شد. دکوراسیون داخلی اواسط قرن در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ در آمریکای پس از جنگ آغاز شد. با توجه به اینکه سالن پذیرایی مربوط ویلا 200 متری است و خود سالن پذیرایی نیز دارای مساحت نسبتا بزرگی است پیشنهاد ما برای هارمونی رنگی منزل شما استفاده از هارمونی های دو رنگی یا سه رنگی های متضاد است، و با توجه به تمایل شما به ایجاد فضای شاد و محرک و پویا اولویت ما یکی از هارمونی های سه رنگی متضاد است که با در نظر گرفتن عملکرد مهمان پذیری فضا یعنی نیاز به آرامش در کنار پویایی، به شما استفاده از هارمونی اسپلیت کامپلیمنتری Split Complementary (مکمل شکسته) را پیشنهاد می دهیم.

آینه میتواند کمک زیادی به زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی ویلا و همچنین بزرگتر به نظر رسیدن فضای آن کند. همچنین رنگ دیوار و سقف یک رنگ یا کاملا نزدیک بهم باشد. همچنین شما می توانید سوالاتی همانند هزینه طراحی را از طریق همین فرم از ما بپرسید. برای طراحی ویلا دوبلکس کوچک ورودی نور در هر 2 طبقه از اهمیت ویژهای برخوردار است. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی فضای سبز و محوطه سازی ویلاهای شمال کشور به ویژه استان مازندران به عنوان فاکتورهای اساسی زیباییشناسی ساختمانها شناخته شده است و پیاده سازی سبکهای مختلف طراحی دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن فضای کلی ساختمان و سلیقه شخصی مالکین ویلا، از اهمیت ویژهای برخوردار است. یکی از زیباترین ایدههای اجرایی در طراحی محوطه ویلا، به کارگیری المانهای تاریخی و تزئینی است که از معیارهای زیبایی شناسی مربوط به دوران رم و یونان باستان پیروی میکند و امروزه با سبک کلاسیک شناخته شده است. امروزه ویلاهای مدرن در طرحهای متنوع و با اهداف متفاوت ساخته میشوند.

که به منظور ممانعت از دید همسایگان حیاط خلوتی در این بنا تعبیه شده است. آشپرخانه این ویلا باریک طراحی شده که با میز غذا خوری طویل نقش تغییر فصول را در حیاط خلوت ایفا می نماید. کف بالایی حیاط خلوت ساخته شده از عرشه ایی پر از تیر است که با پله هایی به زمین اطراف می رسد. اولین نکتهای که جهت هزینه محوطه سازی باید مورد توجه قرار گیرد این است که قیمت محوطه سازی ویلا با ساختمان مسکونی یا خانه شخصی متفاوت است و به طور کلی با در نظر داشتن متراژ و نوع متریال به کار گرفته شده در ساختار ویلا این هزینهها تعیین خواهند شد. زمین پروژه چیزی در حدود ۶۰۰ متر مربع بود که ۳۸۵ متر مربع سطح اشغال در نظر گرفته شد. زمانی که خواسته کارفرما انجام تغییر دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرش است، به این معنی خواهد بود که بازسازی ساده فضا به همان شکل موجود، نتیجه راضی کننده ای برای کارفرما نخواهد داشت و باید در فضایی که موضوع پروژه مورد نظر است، تغییرات اساسی ایجاد شود تا نظر مالک را جلب نماید. رنگ هایی مانند مشکی، سفید، قهوه ای ، برنزی و طلایی رنگ های خنثی میباشند که در طراحی ویلای کلاسیک به کار میروند.

از ماشین های بزرگ فلزی قابل حمل اضافه می شدند. و به همراه درب کشویی گسترده مرز بین داخل و خارج ساختمان را از بین می برند. اگر تمایل دارید قبل از اجرای محوطه سازی برآوردی از هزینهها داشته باشید با اول خونه همراه شوید. پس از ایده پردازی و طرحهای اولیه ای که برای محوطه سازی ویلای شمال با کمک گرفتن از طراحان حرفه ای فضای سبز آماده کردید در قدم بعدی نوبت به اجرای محوطه سازی ساختمان است به منظور اطلاع از مقیاس دقیق از فضا لازم است نقشه ویلا را در اختیار داشته باشید. گیاهانی که در طراحی باغ ویلا به سبک مدرن انتخاب میشوند، غالبا گیاهان هرس شده هستند که فرم و بافت خاصی دارند. برای طراحی نمای ویلا کلاسیک در مقایسه با سبکهای دیگر از جزئیات کمتری استفاده میشود و تنوع مصالح ساختمانی در این سبک کمتر است. و می توانستند با انجام بازسازی بدون تغییر دکوراسیون داخلی، با صرف مبلغ کمتر و در مدت زمان کوتاه تر و یا حتی با دردسرهای کمتری، به نتیجه راضی کننده تری دست پیدا کنند. ترمووود حتی در قیاس با آلاچیق های چوبی می توان در سبک طراحی ویلا. هزینه طراحی ویلا بسته به نوع مصالح و متریال های انتخابی، امکانات رفاهی، متراز ویلا، نوع نمای خارجی، دکوراسیون داخلی، نوع زمین و طراحی سه بعدی مشخص می شود.

مخصوصا افراد مسن که رفت و آمد به طبقات بالا برای آنها بسیار دشوار است. استفاده از خطوط منحنی در سبک کلاسیک بیانگر حس آرامش است از این جهت برای محوطه سازی و طراحی نمای ساختمان تا حد ممکن از زاویههای تیز پرهیز میشود. نوع درختان و گیاهانی که به منظور طراحی محوطه سازی ویلا کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند و استفاده از متریالهای کاربردی و تزئینی مانند آبنما، باربیکیو و غیره از دیگر عواملی هستند که در قیمت تمام شده هزینه طراحی فضای سبز تاثیرگذار میباشند. رنگهایی که برای طراحی محوطه سازی ویلا مورد استفاده قرار میگیرند معمولا رنگ سفید و رنگهای تند هستند. استفاده از آبنماهایی از جنس سنگ مرمر همراه با تراشکاریهای ظریفی که بر روی آن وجود دارد به همراه نورپردازی با رنگهای سفید و زرد موجب خلق یک فضای بیرونی متفاوت و منحصر به فرد میشود. یکی از رایج ترین ویلاها به شمار می آیند چرا که در ساخت آن ها از مصالح ارزان قیمتی استفاده شده است و دارای سقف های شیب دار با رنگ های زیبا با نمای از سیمان سفید هستند که سادگی و زیبایی را تواما باهم می رسانند. با توجه به این که این که ارتفاع ویلاهای دوبلکس دوبرابر ویلاهای فلت می باشد و به مراتب پنجره های آن بزرگتر بوده نور طبیعی در طول روز به تمامی بخش های داخلی رسیده و فضا از نور خورشید بهره مند می شوند.

یک جزیره آشپزخانه به رنگ نارنجی که با کابینت های مشکی رنگ، ترکیب شده اند. محوطه و فضای بیرونی ویلا مهمترین قسمتی است که در طراحی ویلا با سبک کلاسیک حائز اهمیت است. هنگامیکه اقدام به طراحی ویلا خود می کنید باید فضایی را برای شاه نشین در نظر بگیرد؛ اما این فضا در چه قسمتی قرار میگیرد؟ از اینرو بکارگیری تجهیزات اضافی مانند تاپهایی از جنس چوبی یا فلزی، نیمکتها و آلاچیقهایی که با سبک کلاسیک ساخته شدهاند در بخشی از محوطه، علاوه بر اینکه امکانات رفاهی و تفریحی ویلا را افزایش میدهد، جلوهای خاص به فضای کلی ویلا میبخشد.

اجزای اصلی تشکیل دهنده محوطه کلاسیک شامل پایه ستونها و گلدانهای تزئینی میباشند که معمولا نحوه چیدمان و قرارگیری آنها به شکل متقارن در دو طرف پیاده روها و مسیرهای ایجاد شده در محوطه ویلا میباشد. اما ضعف اولیه این است که مانند هر اموال دیگر، ویلا نیاز به نگهداری بسیار خوب دارد و از این رو بخشی از بودجه شما برای نگهداری ویلا مورد نیاز است. دکوراسیون داخلی ویلا به اندازه نمای ویلا اهمیت دارد. بسیاری از افراد زندگی کردن در یک ویلا را به عنوان آرزویی بزرگ در ذهن خود دارند. زمانیکه سبک کلاسیک را برای طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی انتخاب میکنید، باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که تمامی قسمتهای مختلف ویلا از فضای درونی گرفته تا فضای بیرونی و نمای ساختمان از این سبک پیروی کنند. در غیر اینصورت قطعاً مالک پس از بازسازی فضای مورد نظرش، از پول و زمانی که هزینه کرده است، راضی نخواهد بود و نهایتاً پروژه نتیجه قابل قبول و مطلوبی نخواهد گرفت. در واقع در بسیاری از پروژهها افزایش هزینه محوطه سازی به دلیل زمانبر شدن پروژه اتفاق میافتد و هزینه طراحی محوطه ویلاهای بزرگ متفاوت از ویلاهای کوچکتر میباشد.

توجه توجه : با توجه به پیشرفت های حاصله و به روز رسانی های اخیر- این شرکت آمادگی انجام پروژه در کلیه نقاط ایران را دارد. از جمله این مولفه ها می توان به مواردی چون کنسول های کلاسیک، مبلمان کلاسیک، رنگ دیوار کلاسیک یا کاغذ دیواری هایی به این سبک، فرش های دارای تم های خنثی و غیره اشاره کرد. برای کف سازی فضاهای خدماتی از سرامیک استفاده شده و در پوشش نهایی بیرون خانه بتن براق به کار رفته است. یک نردبان شیب دار به اتاق کار منتهی می شود. یکی از ویژگی های خوب ویلاهای چوبی مدرن عایق حرارتی بودن آن است که در نهایت باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود و باعث می شود که سر و صدا را جذب کندو یک فضای آرامی را به محیط خود انتقال بدهند. بنابراین اگر توان پرداخت هزینه های بالا را دارید می توانید انواع پله های مارپیچ با چوب های مرغوب و درجه یک را برای ویلای خود سفارش دهید. هدف اصلی از محوطه سازی ویلای شمال با سبک کلاسیک، ایجاد یک پیوند محکم بین ساختمان اصلی با محوطه ویلا میباشد.

یک معمار داخلی نه تنها می تواند فرم و شکل یک بنا را بسازد بلکه می تواند سبک زندگی ساکنینی که قرار است از ساختمان استفاده کنند تحت شعاع قرار دهند و به کیفیت زندگی افراد بیفزایند. به عنوان مثال اگر در سرتاسر یک دیوار که به طور تک رنگ طراحی شده تنها یک المان هنری یا تابلوی نقاشی خاص قرار داده اید بهتر است نورپردازی روی آن دیوار به گونه ای باشد که المان هنری برجسته یازی شود و توجه ها به سمت آن جلب شود. تزئینات ساختمان را به طور کلی می توان به سه دسته طراحی نمای ویلا، محوطه سازی اطراف ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا تقسیم کرد. در این ویلا نیز، رسم پلان به نوعی بوده که آشپزخانه و نشیمن، از آفتاب بهره طراحی داخلی ویلا های مدرن مند میشن. این ویلای کوچک شامل سهطبقه است: یک سوییت مهمان در پایینترین طبقه، فضای ورودی، آشپزخانه و غذاخوری که به عنوان یک نشیمن موقت هم عمل میکند و یک بالکن بزرگ در طبقه همکف، نشیمن اصلی یا همان پذیرایی با یک بالکن کوچک، اتاقخواب و سرویس نیز در طبقه اول قرار گرفتهاند. بسیاری از شرکتهای طراحی فضای سبز، علاوه بر طراحی محوطه ویلا، خدمات نگهداری از درختان و گیاهان را نیز ارائه میدهند که شامل آبیاری، سمپاشی، ریشه کنی علفهای هرز و مواردی از این قبیل میباشد.

بکارگیری نردههای چوبی با رنگهای خاکستری یا قهوهای و کاربرد پرچینهای بلند که با نظم خاصی دور تا دور فضای محوطه کاشته میشوند انتخاب مناسبی برای محوطه سازی با سبک کلاسیک است. در این صورت فضای کلی و جزئیات ساختمان به شکل زیبا و منحصر به فرد بنظر میرسد و به نوعی با یکدیگر همگون میشوند. در ادامه به ارائه مطالب مهمی در این زمینه میپردازیم. به همین منظور بهتر است تا حد ممکن ارتفاع سقف را بلندتر بگیرید. ارتفاع زیاد سقف ها و شیشه بندی های گسترده که در سراسر ویلا دو طبقه ادامه دارد، از ویژگی های این نوع نما ویلایی میباشد. شما به راحتی می توانید صندلی های تابی را جایگزین مبلمان کنید و زیبایی را به ویلای کوچک خود هدیه دهید . انتخاب صحیح رنگ چوب می تواند در زیبایی فضای داخلی تأثیر بسزایی داشته باشد. و در نهایت به تراس سقفی ختم می شود. هم چنین امکان ساخت اتاق های اضافی در اطراف حیاط به منظور نیاز به اسکان کودکان در آینده وجود دارد. زیباترین چشم انداز رو به درختان بلند از بدنه ی معماری به سمت جنوب شرقی، باعث باز شدن حیاط محصور رو به آن سمت شد. همیشه امکان دسترسی مستقیم به این سبک برای شما را تبدیل به صومعه شد.

Martins.