خرید و قیمت کتاب های کمک درسی پایه یازدهم ترب | کتابکو

این کتاب ها را با عنوان معلم در خانه هم می شناسند چرا که آموزش از مدرسه توسط معلم شروع می شود و توسط این کتاب ها در خانه ادامه پیدا می کند. بانک کتاب مارکا کتاب به‌عنوان یک بانک جامع کتاب‌های درسی و کمک‌درسی کلیه کتاب‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده دروس مختلف در مقاطع ابتدایی، دبیرستان و هنرستان را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با انتخاب دوره تحصیلی موردنظر خود وارد بانک بزرگی از کتاب‌های کار و تمرین برگزیده از بهترین انتشارات‌های کشور شده و بهترین و کارآمدترین کتاب را برای خرید انتخاب کنید.

کتاب کمک درسی

✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های کتابکو ناشرین برتر بروید. هر انتشاراتی در یک یا چند زمینه شهرت بیشتری دارد که با شناخت انتشارات برتر و معروف ترین کتاب‌های کمک درسی آن‌ها ‌می‌توایند انتخاب خوبی داشته باشید. این کتاب‌ها برای موفقیت بیشتر و کسب نمره بالا در امتحانات مدرسه، میان ترم و پایان ترم، کسب رتبه و درصد خوب در کنکور سراسری و… استفاده ‌می‌شوند. فرقی نمی‌کند که کتاب کمک درسی برای چه درس و پایه و مقطعی است، تما‌می‌ آن‌ها دارای موارد مختلفی نظیر درسنامه، تست، پاسخ تستی و تشریحی، سوالات امتحان و …. هستند که با پاسخ دهی به آن‌ها در کنار مرور مطالب، به تسلط بالا می‌رسید. اما نکات مهمی ‌برای انتخاب این کتاب وجود دارد که با در نظر گرفتن این نکات متناسب با سطح علمی ‌و نوع آزمون پیش‌رو، می‌توانید برای سفارش کتاب کمک درسی اقدام کنید.

  • هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • گاج یکی از انتشارات بسیار خوبی است که در مسیر رسیدن به دانشگاه و موفقیت به شما کمک می کند.
  • شاید یکی از بهترین ویژگی کتاب های کمک درسی را بتوان «راحتی در استفاده بودن آن» دانست؛ تمامی دانش آموزان با هر سطح علمی از جمله سطح ضعیف، متوسط و قوی می توانند برای موفقیت در امتحانات کلاسی و پایان ترم و یا کسب درصدهای بالا در کنکور سراسری از کتاب کمک درسی استفاده کنند.
  • فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند.
  • ✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های ناشرین برتر بروید.

درس نامه های مختصر و مفیدی در کتاب های میکرو طبقه بندی وجود دارد که نکات ریز تستی را ارائه داده اند. بعد از درس نامه ها، تست های مربوط به هر مبحث به همراه پاسخ های تشریحی آمده اند که بسیار مفید و کاربردی هستند. آموزش یکی از اساسی‌ترین موضوعات دنیای امروز است؛ چرا که تاثیر مستقیم در پرورش آینده‌سازان هر کشور دارد. اولین مرجع آموزش علمی و تحصیلی، مدارس هستند و آنچه که باعث بالا رفتن سطح علمی دانش‌آموزان می‌شود، چگونگی آموزش مطالب می‌باشد. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید.

به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. علاوه بر این، خیلی سبز با کتاب‌های با عنوان پیشتاز، جامع, چند کنکور, موضوعی, فصل آزمون، تیزهوشان و کتاب کار به صورت جزء به جز به نیاز گروه‌های مختلفی از دانش آموزان برای تمرین و تکرار موضوعی دروس در عناوین مختلف پاسخ داده است. انتشارات گاج با تدوین کتاب‌های کمک‌درسی منحصربه‌فرد برای هر مقطع تحصیلی و درس با عنوان‌های کتاب‌های جامع کنکور، کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی، کتاب‌های میکرو طلایی، مینی میکرو طلایی و آی‌کیو پلاس تمرین‌ها و درسنامه‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده را برای گروه‌های مختلف تحصیلی فراهم کرده است.

توضیحات تکمیلی کتاب های هوش ششم

خرید و قیمت کتاب های کمک درسی پایه یازدهم ترب | کتابکو

چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی و سرشار از اطلاعاتی بدردبخور است که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی باید بدانید. بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. انتشارات قلم چی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه تالیف بهترین کتاب ‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. در این کتاب‌ها هر درس به طور مفصل و به ساده‌ترین زبان در قالب درسنامه ارائه شده، مثال‌های مختلفی برای تمرین بیشتر جمع آوری و انتهای هر فصل آزمون‌های تالیفی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار همراه با پاسخ‌نامه تشریحی گردآوری شده است. کتاب‌های آبی قلم چی جزو بهترین کتاب های کمک درسی این انتشارات برای دروس و رشته‌های مختلف هستند.

فروش کتاب کمک درسی صدکنکور 100konkur

Useful reference for domestic helper.