خرید و فروش و قیمت سمند امروز | ebtekarkhodro

استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. سلام دوست عزیز، باید مشخصات دیگری را هم وارد تا دقیق مشخص شود. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد . بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید .

  • با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود.
  • سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.
  • از این مهم تر قیمت قطعات lx هم کمترهست…از همه قابل توجه تر هر تعمیر کاری موتور f7 تعمیر نمیکنه….درحالیکه lx شده مثل پیکان دهه ۷۰….
  • مثلا وقتی دور موتور را به سه هزار میرسانیم در دنده یک از سرعت 20 و در دنده 2 از سرعت 40 و در دنده 3 از سرعت 60 و در دنده 4 از سرعت 80 تجاوز نمی کند.

فدا سرت آقا بابک بعدها میخریم،همین که بعد این همه مدت ماشینهامون رو دادن یه دنیا ارزش داره،الان قیمت ماشین سر به فلک کشیده،بازم خدا رو شکر. سلام خوب دوستان خدا رو شکر که همتون خوشحال هستید وماشین هاتون رو گرفتید انشاالله چرخش برا همتون به خوشی و سلامتی و برکت بچرخه. در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود. در اجاره خودرو سعادت رنت سود بعد از رضایت مشتری اهمیت دارد. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید.

سمند،LX مدل 92

مجله خبری ابتکار خودرو از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است. سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب . از جمله رقبای این خودرو در بازار ایران می‌توان محصولات خانواده پژو 405، پژو پارس، پژو 206 صندوق‌دار و رانا را نام برد. یکی از مهم‌ترین مزایای سمند EF7 مصرف سوخت کاملاً اقتصادی آن است.

برند خودرو

متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه بپردازند. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است.

سمند،LX مدل 85

در حالی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم. بخصوص که طراحی سمند هرچند تکراری شده اما از خطوط اصولی و هماهنگ بهره برده است. با ورود به داخل کابین با فضایی قدیمی مواجه میشویم که بدلیل حالت ساده و دموده خود، حس هیجان خاصی به بیننده منتقل نمیکند.

http://borna-news.ir