خرید و فروش و قیمت خودرو سمند LX در تهران دیوار | ebtekarkhodro

قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

  • مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند LX صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .
  • از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم.
  • در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب…
  • همچنین به دلیل در دسترس بودن هرچه بیشتر لوازم یدکی و تعمیرات آن، خودرو پژو پیشنهاد می‌شود.

اگر این مجله خبری ابتکار خودرو با افزایش کارکرد نیز همچنان با همین کیفیت باقی بماند باید منتقدین این خودرو را جزو احمق ترین مردم دنیا به حساب آورد. من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه… با این حساب فکر میکنم ی مقدار مصرف سوخت بیشتر می ارزه که ادم ال ایکس سال بگیره….

گالری عکس سمند

مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده. اگر منظورت اینه که تصویر یک خودرو روی مانیتور داخل کیلومتر می آید و ماشینت هم مالتی پلکس هست، احتمالا درب کاپوت ماشینت بازه که موقع حرکت در اثر تکان خوردن ، درب بالا رفته و تصویر اخطارش در مانیتور نشان داده می شود. کلا سیستم سخنگو از تولیدات ایرانخودرو حذف شده و همه مالتی پلاس هستن. از این مهم تر قیمت قطعات lx هم کمترهست…از همه قابل توجه تر هر تعمیر کاری موتور f7 تعمیر نمیکنه….درحالیکه lx شده مثل پیکان دهه ۷۰…. سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

این اتومبیل که بر پلتفرم پژو 405 قرار دارد در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد که این امر محقق نشد. دو سال پس از اولین تولید، ایران خودرو فیس‌لیفتی از این ماشین با نام سمند ال ایکس را روانه بازار کرد که بسیار پرطرفدار ظاهر شد. موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است.

سمند،LX EF7 مدل 97

در این رده سمند LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است.

http://borna-news.ir