خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | ebtekarkhodro

در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند . در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد.

  • سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است.
  • چرا مجلس با وضع قوانین گمرکی بالا برای ماشین های وارداتی با کیفیت مردم را مجبور به خرید این محصولات واقعا بی کیفیت می کند که از بس مشکل فنی و..
  • فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.

پیشرانه مجله خبری ابتکار خودرو7 سمند سال با 1761 سی‌سی حجم و 8 سوپاپ قادر است 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که در قیاس با نسخه 16 سوپاپ EF7 چیزی در حدود 13 اسب بخار قدرت و 2 نیوتن‌متر گشتاور ضعیف‌تر است. همچنین این پیشرانه با توجه به حجم بیشتر و راندمان پایین‎‌تر، در هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی حدود 0.85 لیتر بنزین بیشتری هم از باک طلب خواهد کرد. ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به انجین EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم. اولین محصول ملی ایران‌خودرو یعنی سمند گذشته پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. البته در طول این سالها تغییرات جزئی و کلی بسیاری روی این ماشین انجام شده که از جمله آنها میتوان به عرضه مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس اشاره نمود.

سمند LX EF7 بنزینی

من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… رانا از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. همچنین از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد. صندلی‌های سمند نشیمن قابل قبولی دارند و فضای کلی اتاق هم برای استفاده‌های خانوادگی کافی به نظر میرسد. همچنین به علت حالت حجیم داشبورد و ستون‌های بزرگ ماشین، در داخل سمند احساس امنیت بیشتری در قیاس با 405 خواهید داشت، هرچند همین موارد به کاهش دید نسبی در قیاس با محصولات پژو منتهی شده است.

قیمت جدید کارخانه سمند LX(LX ) ،23 بهمن 1401

در این رده سمند LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است.

مزایا و معایب سمند LX سال

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. خریدار حتی با بالا بودن قیمت و همینطور پایین بودن کیفیت _نبود ایمنی مناسب _کافی و بروز مجبور به خرید است. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه. اما اگر سمند هم نگرفتی هرچی تونستی بگیر و پولت را نگه ندار. حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه. اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی).

http://borna-news.ir

Cooking topics for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.