تلویزیون شهری هوشمند | asilight

مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد. مانیتورهای دیجیتال یا همان ویدئو وال ها بیشتر برای فضایی که کوچک هستند و مخاطب فاصله کمی با این نمایشگر ها دارد استفاده می شوند و حتما برای این نمایشگر های دیجیتال محافظ از صفحه قرار دهید تا در صورت شیطنت افراد خسارتی به صفحه نمایشگر تبلیغاتی شما وارد نشود. یکی از موارد مهمی که در نصب تلویزیون شهری باید در نظر گرفت، انتخاب نوع پایه ای است که از این صفحه نمایش های بزرگ پشتیبانی می کند. نوع فونداسیون به اندازه تلویزیون، تعداد ستون ها، فونداسیون و استحکام قاب نگهدارنده بستگی دارد.

اطلاعات تماس

این پروژه در زمینی به مساحت 3269 متر و بنایی حدود مترمربع شامل 3 طبقه جهت امور تجاری و 2 طبقه به مساحت 5400 متر مربع به عنوان پارکینگ، دارای شهربازی و امکاناتی نظیر تاسیسات پیشرفته سرمایشی و گرمایشی می باشد. یا تصور کنیم که سازمان ما نیاز دارد مواردی از قبیل اعلانات رسمی یا مناسبتی را در فواصل زمانی نا مشخصی اطلاع رسانی کند و با توجه به هزینه چاپ بنر یا فلکس و اجرت میتوان با استفاده از یک نمایشگر انلاین زمان و هزینه ها را مدیریت نمود علاوه بر ان به لحاظ بصری تاثیر گذاری بیشتری داشته باشیم و به زیبایی محل فعالیت بیافزاییم . برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش “تلویزیون های شهری آوانمانور” مراجعه کنید.

تلویزیون های شهری آبشاری

نوع دیگر تلویزیون های شهری داخل سالنی است که در آنها المان هایی همچون کیفیت بالای تصاویر اهمیت پیدا می کند، در این نوع از تلویزیون های تبلیغاتی تعداد زیادی LED SMD صفحه ی نمایشگر را تشکیل می دهند که می توانند تصاویر را با کیفیت بالا در محیط های سربسته پخش کنند بنابراین تراکم پیکسل ها و کیفیت تصاویر اهمیت بالایی دارد. تلویزیون های داخل سالنی نور کمتری نسبت به نوع خارج سالنی دارند و در سالن های همایش، مراکز تجاری، اتاق های مانیتورینگ، اتاق های کنفرانس و غیره به کار می روند. شرکت الکتروویژن با در اختیار داشتن نمایندگی برخی از معتبرترین تولیدکنندگان سیستم های ویدئو وال در سطح بین المللی و به پشتوانه دانش و قابلیت های فنی مهندسین شرکت در زمینهطراحی ، اجرا و پشتیبانیها قادر است این تجهیزات را در ابعاد و اشکال گوناگون پیاده سازی نماید. به این ترتیب می تواند پاسخگوی نیاز تمامی سازمانها، شرکتها، مراکز دولتی و خصوصی جهت به کارگیریسیستم های ویدئو وال و تلویزیون شهری در کنار ادواتی همچون ویدئو پروژکتور، مانیتور لیفت و تجهیزات مربوطه به بهترین شکل و کوتاه ترین زمان باشد.

ابزار و تجهیزات

تلویزیون شهری هوشمند بیشتر در فضای بیرون از سالن استفاده می شود . کاربرد تلویزیون های شهری در میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری , سردر سازمانهای دولتی ,خصوصی , پارک ها , دانشگاه ها و غیره می باشد . با توجه به هدف، مخاطبان و پیام تبلیغاتی خود، می توانید برنامه تبلیغاتی خود را برای نمایش در تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی طراحی کنید. برای مثال، باید زمان نمایش تبلیغات خود را برای هر روز و ساعت روز برنامه ریزی کنید.

تلویزیون شهری هوشمند | asilight

محل قرارگیری تلویزیون باید به گونه ای باشد که تکنسین بتواند برای نگهداری و تعمیر به آن تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشد. این نمایشگرها بسته به نوع فریم چرخ، نوع و سایز خودرو قیمت های متفاوتی دارند. هنگامی که یک کودک خردسال از حضور بر روی یک محیط باور نکردنی لذت می برد، شما بهترین فرصت برای اجرای تبلیغات غیر مستقیم درون محیطی که والدین کودک به آن خیره شده اند را خواهید یافت.

  • مراکز درمانی، آزمایشگاهی، داروخانه ها (به منظور اطلاع رسانی و نوبت دهی).
  • همچنین سعی کنید تبلیغات خود را به روز کنید تا توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کنید.
  • این محصولات می توانند با رایانه ها، تجهیزات ویدئو کنفرانس، سیستم های ویدئویی پخش و سایر منابع متصل شوند تا بتوانید محتوای سفارشی را نمایش دهید.
  • به این معنی که ویدئو وال ها این قابلیت را به کاربر می دهند که از تمامی نمایشگرها به صورتهمزمان برای نمایش یک تصویر استفاده نمایند.

Advantages of overseas domestic helper.