خودرو MVM آخرین اخبار، مقالات، بررسی‌ و ویدیوها مجله پدال | ebtekarkhodro

از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد. همانطور که پیشتر بیان شد، ام وی ام محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می­رساند و تحویل محصولات نیز از 35 تا 45 روز کاری خواهد خود. کسانی که علاقه­ مندان به خرید محصولات modirankhodro به صورت اقساطی هستند با مراجعه به سایت ما و یا با مراجعه به نمایندگی­ های MVM در شهر خود، می­توانند از شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت آگاه شوند. ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است.

ام وی ام و چری برای فروش تمامی محصولات خود شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است. کسانی که علاقه­ مند به خرید محصولات مدیران خودرو هستند، می­توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی­ های Modirankhodro در سراسر کشور از شرایط فروش محصولات آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند. محصولات این شرکت به صورت نقدی و اقساطی و در قالب فروش فوری، لیزینگ، فروش اقساطی و … به فروش می­رسد.

http://borna-news.irبدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ هم قبلاً توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند اما در حال حاضر جزء محصولات ام وی ام در بازار نیستند. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

خدمات مدیران خودرو

البته این شرکت مدتی بعد تصمیم گرفت که محصولات چری را نیز به بازار ایران عرضه کند و چیزی نگذشت که شاهد حضور محصولات این برند نیز در خیابان ها بودیم. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید. نمایندگی مدیران خودرو در تمام شهرهای کشور مشغول به فعالیت است تا مشتریان به راحتی از خرید و خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوند و در دسترس باشد .

ام وی ام،110 سه سیلندر مدل 85

مجله خبری ابتکار خودروهای عرضه شده توسط خودرو سازی ام وی ام در مقایسه با رقبای موجود در کشور بسیار عالی ظاهر شده و نظر بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون مدیران خودرو وارد پیج @baharicar شوید.

  • این خودروی اسپورت از لحاظ فنی تفاوتی با مدل غیر اسپورت خود ندارد ادامه مطلب…
  • ام وی ام، ام‌وی‌ام 110 دنده‌ای 4 سیلندر مدل 1389 فنی سالم از جلو ضربه دارد تخفیف پای معامله لطفا خریدار واقع …
  • پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد.
  • کسانی که علاقه­ مند به خرید محصولات مدیران خودرو هستند، می­توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی­ های Modirankhodro در سراسر کشور از شرایط فروش محصولات آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند.
Advertising.