بیشترین؛ پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

بیشترین؛  پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

صنایع خودروسازی منگرز در سال 1380 در منطقه ویژه اقتصادی قلعه جدید بم با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین علاوه بر تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودرو تاسیس شد. این شرکت خودروسازی از سال 1395 توانسته با معرفی محصولات جدید در سگمنت سدان و کراس اوور به موفقیت های زیادی در بازار خودروی کشور دست یابد. شرکت مادرش خودرو اولین خودروسازی بود که محصولات چینی را در اوایل دهه 1980 وارد بازار ایران کرد.

این شرکت روز چهارشنبه (15 آذر) در مراسم بزرگی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان در هتل پارسیان استقلال برگزار شد، برند لوکس خود را با نام «اکستریم» رونمایی کرد. در واقع Extreme برندی لوکس برای مدیران خودرو خواهد بود که در شروع فعالیت خود سه محصول کراس اوور را روانه بازار خواهد کرد.

Xtreme را بشناسید

در 14 سپتامبر 2017، چری از برند لوکس برتر خود به نام EXEED رونمایی کرد. در همان سال این برند اولین محصول خود را که یک کراس اوور سایز متوسط ​​به نام TX در قالب یک مدل آزمایشی در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت معرفی کرد. سپس دو محصول دیگر در پایان سال 2019 تولید و در گام اول در چین عرضه شد.

هدف چری تصاحب سهم بیشتری از بازار خودرو در کشورهایی مانند چین، روسیه، خاورمیانه و آمریکای جنوبی بود.

شرکت مادریم خودرو (که شریک تجاری چری و نماینده انحصاری آن در ایران است) در چهار ماه گذشته نام برند اکسید را به Extreme تغییر داده و قصد دارد محصولات لوکس بیشتری از این برند را در بازار کشورمان معرفی کند. .

بیشترین؛  پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

به برند Xtreme نگاه کنید. تلفیق تجربه و هنر

مهندس حسین الشریعه در مراسم معرفی برند Extreme به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو گفت: امروز روز بسیار ویژه ای برای گروه مدیران خودرو است چرا که پس از گذشت 20 سال از کار و تلاش مستمر و شبانه روزی برای گروه بزرگی از مدیران خودرو، قصد داریم برند اکستریم را معرفی کنیم. برندی که به بازار عرضه می شود، معتقدیم این اولین شرکتی است که خودروهای چینی را به بازار ایران معرفی می کند؛ این برند در هر برندی بسیار متفاوت است. مسیر.

امیدواریم با بازکردن درهای بازار ایران به روی تمامی خودروها به ویژه نمونه های وارداتی بتوانیم از طریق این برند با برندهای روز دنیا رقابت کنیم. در این زمینه امیدوارم بتوانیم خدمات و فناوری های جدیدی را به همه شهروندان خود ارائه دهیم.»

در ادامه این مراسم آقای مین (معاون اجرایی شرکت خودروسازی مادریم خودرو) تایید کرد: اکستریم به عنوان یک برند لوکس در بازارهای جهانی و ایران حضور خواهد داشت و این برند در بخش مهندسی محصولات خود، کمک دو شرکت معروف لندرور و بی‌ام‌و برای ارتقای سطح محصولاتش و ارائه خودروی لوکسی که تا به حال تجربه نکرده‌اید.

بیشترین؛  پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

در بخشی دیگر از این رویداد، امید هاتفی (مدیر فروش برند افراطی) در مورد این برند گفت: همانطور که مشاهده می کنید در زیر برند اکستریم شعاری با این مضمون وجود دارد: “Born for More” که جرأت می کنم بگویم. و بگذارید بگویم ماهیت این برند در این سه کلمه ساده نهفته است.

بیشترین؛  پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

با توجه به این شعار باید به این نکته اشاره کنم که این برند هیچ گونه محدودیتی در ارائه فناوری قائل نیست. هر روز و هر لحظه به دنبال خلق ایده های جدید در این صنعت است. همچنین در این صنعت، قطع این برند منطقی نیست. در بازار و صنعت ایران به زودی شاهد جابجایی در مرزهای فناوری های مربوط به خودروهای لوکس خواهیم بود.

در اینجا لازم است به شما این نوید را بدهیم که در آینده ای نه چندان دور، برند Extreme به عنوان پیشرو در برندهای لوکس در بازار خودرو ایران شناخته می شود.

لازم به ذکر است محصولاتی که در بازار ایران عرضه خواهند شد در هیچ کشوری در نسخه های جدید عرضه نشده اند و همزمان با عرضه در بازار ایران در بازارهای کشورهای هدف عرضه خواهند شد.

آقای مایکل (مدیر برند افراطی) در مورد شعار BORN FOR MORE توضیح داد: عبارت BORN FOR MORE که شعار جهانی برند ما نیز هست به نوعی به تولید این محصول و معنای مطابقت اشاره دارد. با نوآوری های جدید اروپایی و همچنین اشتیاق و شجاعت در شکستن سنت ها و محدودیت ها. این جمله همچنین به معنای سبک و باور زندگی با تجربیات جدید است که پایه و اساس فلسفه شرکت ما نیز می باشد. هدف ما ارائه خدمات به مشتریان است. محصولات پیشرفته و تجربیات جدید

برند Extreme همچنین با فضانوردان با تجربه با روحیه منحصر به فرد اکتشاف همکاری می کند. همانطور که در بخشی از مراسم معرفی اشاره کردیم، هنر جنبه دیگری از برند Xtreme است که در سطح جهانی در حال تکامل و گسترش است.

در بازارهای جهانی، ما با بسیاری از هنرمندان و نوازندگان همکاری می کنیم تا برند خود را با هنر مطابقت دهیم و سطح بالاتری از هنر را به مشتریان خود ارائه دهیم. هدف Xtreme با ترکیب هنر و اکتشاف، ارائه محصولی فراتر از تخیل و فراتر از محدودیت های خودرو به مشتریان خود است.

ما از سال گذشته روی این موضوع تمرکز کرده ایم تا Xtreme را به عنوان یک برند لوکس جهانی معرفی کنیم. در خاورمیانه، برند Xtreme با موفقیت در بازارهایی مانند عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت و قطر عرضه شده است. Extreme یک نام تجاری نوظهور و در حال توسعه است و ما متعهد هستیم که آن را به عنوان یک برند شناخته شده جهانی به دنیا معرفی کنیم.

نرم افزارهای افراطی در بازار ایران

پس از مراسم معرفی برند اکستریم، جناب آقای جکلی (مدیرعامل صنعت خودرو مادرام خودرو) در پاسخ به این سوال که هدف از عرضه محصولات جدید با برند اکستریم در بازار ایران چیست و برای آینده این شرکت چه برنامه ای دارید. برند در ایران؟ وی در گفتگو با خبرنگار دنیای خودرو گفت: در دنیای خودروسازی شاهد حضور برندهای لوکس تولیدی خودروسازان معروف هستیم، به عنوان مثال برند لوکس تویوتا لکسوس است که در این زمینه با ایجاد یک استراتژی جدید، شبیه به ما با ساخت خودروهای برجسته ای مانند BMW و مرسدس بنز قصد داریم محصول جدیدی را به مشتریان خود معرفی کنیم.هدف ما از معرفی Xtreme ارائه سطح بالایی از امکانات لوکس و مدرن در خودروهایی است که در این بخش منحصر به فرد خواهد بود. برنامه بلندمدت در این زمینه».

در زیر، آقای مایکل (مدیر برند افراطی) به این سوال پاسخ داد که آیا در آینده شاهد عرضه محصولات هیبریدی و پلاگین هیبریدی جدیدتری از این برند خواهیم بود؟ وی بیان کرد: اکستریم برندی لوکس است که انتظارات مشتریان را بالا برده و نیازهای آنها را به خوبی برآورده می کند و معتقدیم اکستریم می تواند در بازار ایران به جایگاه منحصر به فردی دست یابد و به زودی شاهد چنین جایگاهی از این برند در بازار جهانی خواهیم بود. اما در مورد محصولات هیبریدی و پلاگین هیبریدی باید بگویم که کل برند به این سمت حرکت می کند و قطعا برنامه هایی برای آن خواهیم داشت.

بیشترین؛  پیشرو بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

همکاری فوق العاده با غول های خودروسازی جهان

همچنین لازم به ذکر است که برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولات باکیفیت، اکستریم سعی کرده است از مطرح ترین تامین کنندگان باکیفیت جهانی مانند Borg Warner (سازنده سیستم (مورد انتقال))، Bosch (سیستم برق) استفاده کند. )، آیسین (سازنده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و … هر کدام از این برندها نقش مهمی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم ایفا می کنند.

این برندها همچنین تامین کنندگان معتبرترین خودروسازان جهان از جمله BMW، مرسدس بنز، فولکس واگن و غیره هستند. با این حال، Xtreme را می توان یک برند خودروی فرامرزی در نظر گرفت و نمی توان آن را به یک کشور محدود کرد.

علاوه بر این، Xtreme با همکاری معتبرترین خودروسازان جهان، 5 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و تعداد زیادی مهندس مشهور از خودروسازان بزرگ جهان از جمله BMW، Jaguar-Land Rover و غیره تاسیس کرده است. آنجا کار می کنند.

مهمترین مرکز طراحی، تحقیق و توسعه این برند در آلمان واقع شده است. در سال 2012 شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار-لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری های بین المللی شد و با توجه به مزایایی که این دو شرکت داشتند، شرکت مادر از نظر دانش فنی و فناوری پیشرفت زیادی کرد که مبنای آن قرار گرفت. برای ایجاد برند افراطی

در پایان می توان گفت که ماموریت اکستریم ارائه خودروهای لوکس و باکیفیت است تا پرچمدار بازار خودروی ایران شود و کیفیت، آسایش و ایمنی را برای مشتریان ارمغان به ارمغان بیاورد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247478/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%84%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3

Local domestic helper.