بهترین کتاب‌ها برای کودک 2 تا 4 ساله: چه کتابی برای کودک بخرید؟

کتاب «آرتمیس فاول» یک کتاب بسیار هوشمندانه است که کلیشه‌های ادبیات کودک و نوجوان را www.faraketab.ir/ زیر پا می‌گذارد. قهرمان داستان با نام آرتمیس فاول یک پسربچه ۱۲ ساله است که یک مغز متفکر جنایتکار نیز هست. با شخصیت‌هایی مانند افراد عاشق سرقت، کوتوله‌های نفاخ و یک نیمه انسان نیمه اسب به نام فولی، خواندن این مجموعه کتاب‌ها برای کودکان و نوجوان بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

کتاب آبشار جاذبه: جلد اول

هیکاپ هورندوس هادوک سوم یک پسربچه وایکینگ است که هیچ تناسبی با وایکینگ‌ها ندارد. او سر به هوا و باهوش است و سفر‌های ماجراجویانه اش با یک اژد‌های شکارچی به نام بی دندان بسیار سرگرم کننده و حیرت انگیز هستند. این کتاب را به یک نوجوان بدهید و خیلی زود متوجه غرق شدن او در داستان خواهید شد. این داستان عاطفی بسیار غنی بر روی هر کودکی تاثیر عمیقی از خود به جای می‌گذارد. چیزی که در ابتدا یک داستان جذاب از گوساله‌های که نمی‌خواست بجنگد به نظر می‌رسید به یک داستان افسانه‌ای عمیق در مورد انتظاراتی که از یک پسر بچه وجود دارد تبدیل شد. شخصیت فردیناند در کتاب «داستان فردیناند» با رد کردن خشونت مردانه تنها دوست دارد که زیر درخت بلوط بنشیند.

در Phonics1 و Phonics2 فقط حروف الفبا و تلفظ صحيح آن‌ها در کلمات آموزش داده می‌شود. آخرین مطالب و اخبار معتبر مربوط به دنیای مد ، فشن و سبک زندگی را در بانی مگ بخوانید. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. بهتر است فیلم‌هایی که با اقتباس از این داستان ساخته شده را نادیده گرفته و به سراغ کتاب اورجینال بروید. شاید «مسلسل چی ها» معروف‌ترین کتاب رابرت وستال باشد، اما اینجا ما از کتاب «مترسک ها» نام می‌بریم که وحشت و درک بلوغ در آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • بهتر است خوشبختانه در سایت بادبادک انواع کتاب داستان کودک با موضوع‌ها و ژانرهای متنوع در اختیار کاربران عزیز قرار دارد.
  • کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب نوشته چارلی مکسی، قصه پسربچه‌ای در کنار حیوانات را روایت می‌کند و به آموزش نکاتی مهم در پرورش کودکان می‌پردازد.
  • فروشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان بادبادک برای انتخاب بهترین کتاب داستان کودکانه، همراه والدین است.
  • اين کتاب‌ها با بهره‌گیری از تمرین‌های تصويري و فعالیت‌های هنري و کاردستي به کودکان فرصتي براي فعالیت‌های اجتماعي و خلاقیت را ایجاد می‌کند.
  • کتاب‌هایی که بیشترین فروش رو داشتن و در لیست منتخب لاک‌پشت پرنده و شورای کتاب کودک و نوجوان و گروه‌های دیگر قرار گرفتن.

توجه داشته باشید که داشتن صبر و حوصله در آموزش کودکان نکته بسیار مهمی است. با صبوری و آرامش با کودکان مشغول رنگ‌آمیزی شوید و شعرها را آرام آرام برای آن‌ها مرور کنید. با این کار در کمتر از یک هفته شعرها را با صدای بلند برای می‌خوانند.

از لینک زیر می‌تونید کتاب‌های این نویسنده رو از دیجی‌کالا خریداری کنید. کلاغه بهترین‌های بازار در حوزه‌های مختلف را بررسی و آنها را به شما معرفی می‌کند. کلاغه همچنین بهترین پیشنهادات روزانه‌ی خرید و تخفیفات را به اطلاع شما می‌رساند.

معرفی بهترین کتاب های کودکانه | کتاب های ایرانی و خارجی

بهترین کتاب‌ها برای کودک 2 تا 4 ساله: چه کتابی برای کودک بخرید؟

Advantages of local domestic helper.