کوکوین بونوس Kucoin Bonus آکادمی سرمایه دیجیتال

مسلما در ابتدای ثبت نام و ورود خود به صرافی، وضعیت حساب شما احراز نشده است و روی سطح صفر قرار دارد. اگر به گوشه‌ی بالا و چپ تصویر دقت کنید، وضعیت سطح حساب خود را مشاهده خواهید کرد. برای ورود به اپلیکیشن موبایل کوکوین روی این لینک کلیک کنید و اپلیکیشن را نصب کنید. در مرحله بعد میتوانید احراز هویت از طریق اثر انگشت را فعال کنید.

  • یک راه دیگر، استفاده از کلید Fee KCS Pay است که در این شرایط کارمزد صرافی برای شما از توکن KCS پرداخت می‌شود.
  • O با برگزیدن شبکه مناسب در کوکوین آدرس صحیح دریافت ارز تتر را پیدا کنید.
  • جهت ورود به سایت ترجیحا از آی پی آمریکا، انگلیس و آلمان استفاده نکنید.
  • در این مقاله میخواهیم به معرفی صرافی کوکوین ، نحوه ثبت نام و انجام ترید این صرافی بپردازیم.

برای برداشت ارز دیجیتال در بخش Assets، روی منوی Withdraw کلیک کنید. در ادامه، برایواریز وجه به حساب خود، روی گزینه Deposit در منوی بالا سمت راست کلیک کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با Kucoin وب سایت خود باشید. پیامی حاوی کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مشخص شده وارد کنید.

در قسمت KCS Bonus شما می‌توانید توکن کوکوین یا KCS را هولد کنید و سود سالیانه دریافت کنید. یکی از مراحل مهم در ترید و سرمایه‌گذاری امکان برداشت سود است که در ادامه مراحل آن را به ترتیب آورده‌ایم. فقط کافیست اجازه ندهید این صرافی تشخیص دهد که شما از ایران به کوکوین وصل شده اید. برای ثبت نام و معامله بهتر است از VPN هایی که در هر بار اتصال آدرس IP شما را تغییر نمی دهند ، استفاده کنید.

اطلاعات عمومی صرافی کوکوین

در صرافی کوکوین کارمزد واریز رایگان است ولی برای برداشت کارمزد وجود دارد که برای هر کوین کارمزد متفاوتی تعریف شده است. در قسمت ابزارهای مشتقه در صرافی کوکوین، گزینه‌ای برای رقابت در قراردادهای آتی وجود دارد. پس از انتخاب نوع سفارش خود، در کادر Price قیمت مورد نظر را وارد کرده و در کادر پایین یعنی Amount تعداد و میزان جفت‌ارزهایی که می‌خواهید خرید یا فروش کنید را وارد کنید. برای برداشت نیز باید ابتدا وارد منو اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه دارایی‌ها یا Assets کلیک کنید و وارد پنل دارایی‌ها شوید. مثلا فرض کنید می‌خواهید میزان تتر در شبکه ترون را به حساب معاملات نقدی خود در صرافی کوکوین واریز کنید. لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از هرکدام از این حساب‌ها به حساب دیگر منتقل کنید و یا به‌هرکدام از آن‌ها وجوهی را واریز یا برداشت کنید.

  • با کلیک کردن روی آن علامت، می‌توانید مبلغ سرمایه‌گذاری را با ارز دلخواه خود تنظیم کنید.
  • در سمت راست صفحه، به دنبال باکس خرید که در زیر لیست سفارش‌ها نمایش ‌داده ‌شده است، بگردید.
  • در قسمت KCS Bonus شما می‌توانید توکن کوکوین یا KCS را هولد کنید و سود سالیانه دریافت کنید.
  • سفارشات limit با قیمت وارد شده توسط شما پردازش شده و در لیست قرار می گیرند.
  • تا به اینجا با خدمات صرافی کوکوین آشنا شدیم خوب است بدانید معاملات فیوچرز نیز در صرافی کوکوین به انجام می رسد.
  • زیرا ممکن است مقداری موجودی در حساب معاملاتی باشد و موجودی حساب کلی کمتر نشان داده شود .
اطمینان داشته باشید که درصورت تغییر سیاست این صرافی پول شما لاک مسدود نمی‌شود و اگر تغییری در کار باشد، شفاف و رسانه‎ای منتشر می‌شود. جالب است بدانید قبل از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس سقف برداشت روزانه از آن برای تمامی کاربران دو بیت‌کوین بود. در نتیجه کوکوین شرایط خوبی را بری کاربران احراز هویت نشده فراهم کرده است.

واریز ارز دیجیتال در اپلیکیشن صرافی Kucoin

کوکوین بونوس Kucoin Bonus آکادمی سرمایه دیجیتال

Link building on autopilot, for you who wants to give your link building a boost.