بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | ebtekarkhodro

شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است. اکورا از منظر طراحی برتر و کیفیت همواره قواعد و قوانین خود را دنبال کرده تا تبدیل به یک انتخاب برتر در بازار خودروهای لوکس باشد. ام دی اکس با موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر(با خروجی 290 اسب و گشتاور 267 پوندفوت) و نمونه هیبرید ارائه می شود که تا 321 اسب بخار خروجی دارد.

  • برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه.
  • ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد.
  • تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده در سراسر دنیا، نشان می‌دهد که خانم‌ها بیشتر به خودروهای کوچک و هاچ بک‌های جمع و جور علاقه دارند.
  • اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند.
  • اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی.
  • در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود.

جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای مجله خبری ابتکار خودرو این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است. در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود. از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است.

ام وی ام سفید اتوماتیک مدل 1402

این عبارت تصور عموم مردم از خرید خودرو برای خانم هاست، آن ها تصور می‌کنند که خانم‌ها حتما باید خودروهای کوچک سوار شوند و حتی علاقه‌ای به شاسی بلندها ندارند. اما باید بدانیم که خودروهای شاسی بلند انواع متعددی دارند و برخی از آن ها مناسب خانم ها و برخی برایشان نامناسب است. جک اس 5 به خصوص پس از آنکه در نسخه اتوماتیک ارائه شد توجهات زیادی را به خود جلب کرد و رضایت خریداران در استفاده از این محصول، در کنار امکانات کامل آن را تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای شاسی بلند های موجود در بازار کرد. محصولات جک در ابتدا به عنوان شاسی بلند ارزان شناخته می شدند اما در حال حاضر با توجه به قیمت های نجومی نمی توان لقب ارزان را برای آن ها به کاربرد. با این حال همچنان در میان شاسی بلند های موجود در بازار از لحاظ قیمتی در رتبه های پایین تر قرار می گیرند.

شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور

رنو کولیوس یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین و شیک ترین ماشین های شاسی بلند در ایران است که در سال‌های اخیر وارد کشورمان شده است. رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد. طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است. وقتی سوال ماشین شاسی بلند چی بخرم؟ پرسیده می‌شود، نمی‌توان از تویوتا نام نبرد.

مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک ماشین شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌لطف بازار فروش عالی و شناخته‌شده‎بودن برند هیوندای، قیمت بالاتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. هایما اس 5 و اس 7 هردو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و راندمان بسیار خوبی دارند. به جرات می توانیم هایما را به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران معرفی کنیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

http://borna-news.ir