بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | ebtekarkhodro

این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود. از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد.

  • همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود.
  • ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با پلتفرم T1X چری است.
  • خطوط تیز و خشن در سرتاسر بدنه این خودرو و حتی در داخل کابین هم دیده می‌شود که در جذابیت این خودرو بی‌تاثیر نبوده است.

قدیم‌ترها که هدفِ بیشتر مجله خبری ابتکار خودرواران گشت‌وگذار در طبیعت و عبور از مسیرهای صعب‌العبور بود، این خودروها بر روی یک شاسی نردبانی جداگانه شکل می‌گرفتند، اما حالا به جهت کم‌کردن وزن و کاهش هزینه‌ها، بر روی پلاتفرم خودروهای سواری قد علم می‌کنند. این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است. فرمان این خودرو برقی و دوحالته است و از سیستم کنترل حساس به سرعت پشتیبانی می‌کند که حساسیت فرمان برقی به دلیل نیاز به فرمان دهی کمتر برای جلوگیری از فرمان دهی ناگهانی، کاهش پیدا می‌کند.

بررسی محصولات بازار

مکث تیارا در حقیقت یک شاسی بلند از خودروساز چینی بایک است که همانند فیدلیتی پرایم با نام و نشان متفاوتی در ایران به فروش می‌رسد. فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود. پیشرانه این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست.

هایما مدل98 فوری

تلوراید که مجموعه ای بهترین فناوری های کیا را همراه خود دارد و از یک تپنده 6 سیلندر 3.8 لیتری با خروجی 291 اسب بخار استفاده می کند. رنو کپچر شاسی بلند جمع و جوری است که به سرعت می‌تواند نظرها را به خود جلب کند. این خودرو فرانسوی مناسب خانم‌هایی است که می‌خواهند یک خودرو زیبا، جمع و جور و کم‌مصرف داشته باشند. تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد. خودروهای جک نیز چندسالی است در بازار کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردارند. محصولی که خریداران از آن رضایت کافی داشته و حتی به چشم جایگزینی برای محصولات داخلی به آن نگاه می کنند.

۸ – چری تیگو ۷

اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند. متأسفانه فردا SX5 یکی دیگر از خودروهای چینی بازار ایران است که بازار خرید و فروش خوبی ندارد، با قیمت بالا و ارزش خرید پایین و خدمات پس از فروش ضعیف خرید و فروش این کراس اور چینی بسیار بد و بی رونق است. با توجه به موتور 1.8 لیتری توربوشارژو امکانات فراوان هایما S7 توربو شانس موفقیت بسیار زیادی نسبت به رقبایش داشت، اما عرضه محدود هایما S7 توربو منجر به سخت‌تر شدن رقابت این خودرو شد.

http://borna-news.ir