با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | ebtekarkhodro

نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد. نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌کند. این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است. این مدل ویژگی‌های دیگری همچون تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپر‌های عملکردی و میله تثبیت کننده عقب را عرضه می‌کند. با این تفاوت که چانگان کمپانی معتبری بوده و تکنولوژی، آپشن‌ها، طراحی، فضای داخلی و درمجموع بسته بهتری را پیشنهاد می‌کند. که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند.

  • یکی از دلایلی که مشتریان به راحتی جذب توسان خوش ساخت می‌شوند، گارانتی طولانی مدت آن است که هم مدل‌های جدید همچون هیوندای توسان 2022 و هم مدل‌های دست دوم را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست.
  • این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.
  • در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

مجله خبری ابتکار خودرو جوک، یکی از متفاوت‌ترین کراس‌اوورهای کوچک شهری دنیا محسوب می‌شود که از سال 2010 تا به امروز، در دو نسل مختلف بر روی خط تولید کمپانی نیسان ژاپن قرار گرفته است. به‌واسطه فعالیت‌های شرکت جهان نوین آریا، نسل اول این خودرو در سال 2016 راهی بازار کشور شد و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد، امکانات متنوع و کیفیت ساخت بالا، خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد، توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند. طراحی عجیب و منحصربه‌فرد تویوتا CHR در کنار تمامی خوبی‌ها، نقص‌هایی هم دارد که ازجمله آن‌ها، می‌توان به دید ضعیف اطراف خودرو و فضای بسیار کوچک داخل کابین (مخصوصا در ردیف عقب) اشاره کرد. تویوتا CHR با دو نوع موتور مختلف در ایران عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها هیبریدی و دیگری از نوع بنزینی و دارای توربو شارژ است. ​تویوتا CHR، جدیدترین کراس‌اوور ژاپنی محسوب می‌شود که بهتر است آن را یک خودروی کوپه بلندقد بدانیم تا یک ماشین شاسی ‌بلند جمع‌وجور؛ البته خرید تویوتا chr به‌عنوان یکی از قوی‌ترین گزینه‌های لیست ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران، از آن نام برده می‌شود. نسل جدید کیا اسپورتیج در واقع نسل چهارم این ماشین شاسی ‌بلند پرفروش محسوب می‌شود که از سال 2016 تاکنون، روی خط تولید شرکت کیا قرار دارد.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین ماشین‌های شاسی‌بلند بازار کشور است که تاکنون، در سه نسل مختلف راهی بازار داخلی شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شود.

قیمت سکه، قیمت طلا و طلای دست دوم امروز + جدول قیمت

درهرصورت باوجود ارائه آپشن‌های کافی این خودرو باقیمت «نسبتا» مناسب ۴۳۰ میلیون تومانی در نسخه دستی قابل خریداری در بازار است و در نسخه اتومات توربوشارژ قیمت آن تا حدی غیرمنطقی شده و به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود. اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد. حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید. مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است.

فیدلیتی مدل 1400 در حد خشک

همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است. این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود.

http://borna-news.ir