اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | ebtekarkhodro

پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد. نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد. به ازای هر 7 روز اجاره خودرو یک روز رایگان ماشین در اختیار شما قرار خواهد گرفت, خودرو کارواش شده و با باک بنزین پر تحویل داده میشود.

  • این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد.
  • متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به‌صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط 12 الی 48 ماهه بپردازند.
  • اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب…
  • نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.

عیب‌یاب هوشمند و مجله خبری ابتکار خودرو الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند. سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است.

مزایای خودروی سمند چیست ؟!

به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. سمند به لحاظ طراحی خودروی بسیار ساده‌ای است و طراحی خاص و چشمگیری ندارد. کابین این خودرو هم بسیار ساده طراحی شده؛ البته استفاده از طرح چوب در داخل کابین ظاهر تقریباً خوبی به این خودرو بخشیده است. این نکته را هم اضافه کنیم که کابین این ماشین جادار است و به عنوان یک سدان خانوادگی از لحاظ جاداری، راحتی و آسایش برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می‌کند. پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود.

من فهمیدم سمند با سمند فرق داره سوار یه سمند شدیم صندلی ها نرم مدل ۹۶ یا ۹۷ سوار یه سمند دیگه شدیم صندلی ها خشک مثل سنگ با جنس بدرد نخور. دوستانی که سمند دارن آیا همشون موقعی که در حال توقف فرمان را می چرخانیم فرمان لرزش داره یا این ایراد قابل رفع است؟ نمایندگی میگه همۀ سمندها اینجوری هستن. سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین. سلام.دوستان من میخوام یا سمند بخرم یا پارس.با دلیل راهنماییم کنید.ممنون.

http://borna-news.ir

Useful reference for domestic helper.