ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | ebtekarkhodro

سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. این خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. قیمت خودرو شاسی بلند چینی فیدلیتی پرایم در زمان انتشار این مطلب حدود 1,230 میلیون تومان است. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود.

  • Volvo XC40 یکی از آن شاسی بلندهای بازار جهانی است که با طراحی هوشمندانه و دلف ریبش، به راحتی خود را در دل مرد و زن جا می‌کند.
  • مدل دیگری از طراحی خودرو های شاسی بلند ، کراس اور ها هستند که از نظر قدرت موتور کمی ضعیف تر و از نظر ابعاد کمی کوچکتر هستند ، مدتی است این نوع خودرو ها برای مصارف شهری و بین شهری طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است.
  • رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت.
  • این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است.
  • بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد .
  • در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

این خودرو نیز در دسته شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است و می توانیم آن را در لیست شاسی بلندهای ارزان قیمت ایران قرار دهیم. چانگان CS35 نخستین شاسی بلند شرکت چینی چانگان بود و در اولین روزهای تولید در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد. چانگان در بین خودروهای شاسی بلند بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی است و خریداران این خودرو رضایت خود را از چانگان CS35 اعلام کرده اند.

خودروی شاسی‌بلند

مدتهاست که به خاطر تحریم ها همون دو تا شرکت پژو و رنو هم که توی ایران منافع زیادی هم داشتند، کشور را ترک کرده اند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم. ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. ایکس ۵۵ پرو زهترین خودرو کراس اور مدیران خودرو است که از هر نظر از هایما و فیدلیتی سر تره. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند.

تیگو ۵

اگر مجله خبری ابتکار خودرویی متفاوت‌تر و ایمن‌تر از بقیه ماشین‌ها می‌خواهید، نیسان جوک انتظارات را برآورده می‌کند. با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است. لیفان X60 از سال 2011 تابحال در دو نسخه دستی و اتوماتیک در بازار ایران به نمایندگی کرمان موتور عرضه می شود.

اکس سی90 هم بنا به رسم مذکور یکی از بهترین های بازار شاسی بلندها با سه ردیف صندلی است. این محصول در تریم های متنوعی ارائه می شود و نسخه پلاگین هیبرید نیز در کاتالوگ فروش آن حضور دارد. Volvo XC40 یکی از آن شاسی بلندهای بازار جهانی است که با طراحی هوشمندانه و دلف ریبش، به راحتی خود را در دل مرد و زن جا می‌کند. فضای کابین این SUV خوش ترکیب بسیار گرم و دلنشین است و با تکنولوژی‌های بیشماری همراه می‌شود که همگی به صورت استاندارد تعبیه شده‌اند.

http://borna-news.ir