اجاره ماشین شاسی بلند شرایط آسان+قیمت همواره تخفیف | ebtekarkhodro

این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. از سیستم‌های کمکی راننده ام وی ام x55 می‌توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت اشاره کرد. سیستم‌های کمکی راننده شامل کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. از این رو قصد داریم تا به معرفی و بررسی خودروهای کراس‌اور و شاسی بلند چینی از 750 میلیون تا 2 میلیارد بازار بپردازیم.

  • تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد.
  • هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد.
  • به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند.
  • باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است .
  • اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مجله خبری ابتکار خودرو سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. تویوتا تا پیش از C-HR و پریوس، زبان طراحی ساده‌تر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند.

شرکت های تبلیغاتی و آژانس های تبلیغاتی معروف ایرانی با توجه به نتایج گوگل – زمستان 1401

گرند ویتارا از کمپانی سوزوکی، اولین شاسی بلندی بود که به‌صورت رسمی در کشور تولید شد. در آن زمان شاسی بلندهای زیادی در جاده‌های ایران دیده نمی‌شدند و گرند ویتارا یکی از جدیدترین شاسی بلندهای ایرانی بود. این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد. نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند.

بررسی مشخصات چری تیگو 7

رنو داستر یا داچیا داستر، اولینماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل یکم آن نیز، اولین بار در سال 2010 به بازارهای جهان عرضه شد. همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است . تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است. مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است. یکی از شاخصه‌های هیوندای توسان، عملکرد خوب این خودرو در جاده‌های ناهموار است که این خودرو را برای آفرود سواران گزینه‌ای دلچسب کرده است. این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است.

هیوندای سانتافه نیو

نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با قدیم، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

http://borna-news.ir

Useful reference for domestic helper.