آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

5 سال پیش که وارد بازار ارزهای دیجیتال شدم منبع فارسی کاملی برای آموزش ارزهای دیجیتال وجود نداشت. با مشقت فراوان و با تجاربی که گاه رایگان هم نبود، دانش اندکی اندوخته ام که در این سایت به اشتراک گذاشته ام. امیدوارم با مشاهده مطالب و آموزش های ارزسنج بتوانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نمایید. در این مبحث ما با نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس شما رو آشنا کردیم تا اگه خواستین برای معامله ها تون از این صرافی هم استفاده کنین به راحتی ازش استفاده کنین.

درخواست مشاوره ثبت نام دوره‌های آموزشی

اگر بخواهیم به‌طورکلی این صرافی را مورد بررسی قرار دهیم. این کار در فواصل سه ماه توسط این صرافی انجام می‌شود. این کار به فرایندی گفته می‌شود که بخشی از سکه‌های موجود به طور کامل از چرخه معاملات خارج می‌شوند. ابزار و امکانات تحلیل و ترید حرفه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. صفحه ای همانند آنچه در تصویر بالا مشاهده می کنید برایتان باز می شود.

همان‌طور که در بالا گفته شد، ثبت‌نام کاربران ایرانی در آن کاملاً قانونی و بدون مشکل است. بعد از صحت سنجی ایمیلی، صرافی از شما درخواست ورود رمز عبور جدید را دارد. احراز هویت به‌راحتی، تنها با چند کلیک و بدون نیاز به نرم‌افزارهای تغییر آی پی انجام خواهد شد. اگر در قسمت حساب، روی گزینه تنظیمات حساب کلیک کنید با صفحه مربوط به تنظیمات حساب مواجه می‌شوید که در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف این صفحه می‌پردازیم.

گام دوم: بالا بردن امنیت اکانت

آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

شما در این صرافی می توانید از استخراج ابری استفاده نمایید در واقع تعرفه های مختلف را خریداری کنید و به این وسیله ارزهای دیجیتال را استخراج کنید. شما می توانید در این صرافی به استخر ماینینگ ViaBTC متصل شوید. جالب است بدانید که استخر استخراج ViaBTC یکی از محبوب ترین و معروف ترین استخرهای ارزهای رمزنگاری در دنیا به حساب می آید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوینکس ورود بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. زمانی که شما کیف پول شخصی صرافی کوینکس را نصب می کنید، به راحتی می توانید بین صرافی کوینکس و کیف پول امن آن که Viawallet است، انتقال را انجام دهید.

توصیه می‌کنیم که ابتدا یک بار تا انتها تمام مراحل را مطالعه کرده و سپس به ترتیب از آنها برای اجرای فرایند ثبت نام در صرافی کوینکس استفاده کنید. کوینکس هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته و ایرانی‌ها می‌توانند بدون نگرانی حتی با احراز هویت نیز در این صرافی ثبت نام نمایند. در واقع ثبت نام در کوینکس به صورت کاملاً قانونی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است. ترید در صرافی کوینکس به دلیل رابط کاربری گرافیکی آن کار بسیار آسانی است. برای این کار باید پس از ورود به حساب کاربری به بخش Exchange موجود در قسمت بالا و سمت چپ وبگاه وارد شوید. بعد از تأیید این مرحله و احراز هویت ایمیلی یک صفحه حاوی QRCOD مشاهده خواهید نمود.

با آپدیت جدیدی که کوینکس زده، هیچ رباتی فعلا باهاش سازگاری نداره. به هیچ عنوان تمام سرمایه خود را در یک پوزیشن قرار ندهید. در حالت کلی سفارشاتی که داریم چند حالت مختلف از جمله Always valid، Immediate or Cancel، Fill or Kill، و Post only دارند. حالت Fill or Kill آن است که تمامی سفارشات را قبول کند یا همه را کنسل کند.

Advantages of local domestic helper.