معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | ebtekarkhodro

بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب… از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 24 بهمن 401 . به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد.

آپشن‌ها و امکانات JAC S5

بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط مجله خبری ابتکار خودرو مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد.

http://borna-news.irاین خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. ظاهر زیبا در کنار امکانات رفاهی از مشخصات بارز خودرو جک اس 5 است. همین امر موجب شده است که این خودرو همچنان در بازار فروش بالایی داشته باشد. آیتمی که چینی‌ها حتی تولیدات بی‌کیفیت خود را نیز با این ترفند به فروش بالا می‌رسانند. پمپ باد پرقدرت قرار داده شده در بسته بندی این محصول از نوع فندکی بوده که به دلیل دارا بودن کارایی پمپاژ و همچنین مکش باد در زمان راه اندازی و همچنین جمع اوری تشک بادی صندلی عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

جک سوسماری خودرو جاب مدل JAB-6617 ظرفیت 2 تن

حوادث مربوط به آسیب دیدن خودروی خود هم، در صورتی که جزو موارد تحت پوشش بیمه بدنه باشد، توسط بیمه‌گذار بدنه، جبران می‌شود. مهمترین این جوایز شامل جایزه بهترین برند صادراتی، جایزه موفق‌ترین برند رقابتی بازار و جایزه ملی کیفیت است. سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد. یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتورهای دیزلی بستند.

  • در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.
  • مکان قرار گرفتن لوگوی خودرو، پلاک و وجود دستگیره براق برای صندوق نیز مواردی هستند که بر زیبایی خودروی جک S3 اثری مثبت دارند.
  • این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود.
  • در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.
  • با پرس جو و همچنین بررسی های لازم میتوان به اعتبار مجموعه پی برد.
  • در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

وجود اسپولیزر، سایز ایده آل شیشه ی پشت خودرو و چراغ های با فرم خوب، به کار گرفتن خطوط حجم دهنده روی درپوش صندوق و گلگیرها از ایده های طراحی خلاقانه در ساخت این خودرو است. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. همچنین ضمن اینکه صاحب یک خودروی نو می شوید سطح زندگی شما ارتقا می یابد و می توانید تجربه ای همراه با لذت از خرید یک ماشین خارجی داشته باشید.

آپشن‌ها و تجهزات ایمنی جک S5