فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | ebtekarkhodro

کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود. اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد. جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند.

جک خودرو رابین مدل HEAVY DUTY ظرفیت دو تن

دلایل مختلفی برای مجله خبری ابتکار خودرو دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد. طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

جک S5 دنده ای 1394

این خودرو جک با طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا با خودرو برلیانس در بازار به رقابت می پردازد. JAC برای عقب نماندن از قافله شرکت‌های خودروسازی دیگر، تصمیم می‌گیرد با توجه به علاقه مردم به خودروهای آفرود، به این بازار هم نفوذ کند. پس خط تولید خودروهای SUV خود را در سال 2006 راه‌اندازی می‌کند و اولین خودروی آفرود خود را با نام Rein تولید می‌کند. در همان سال هم مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک-ژاپن را هم تأسیس می‌کند.

  • موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم.
  • برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی…

یکی از انواع معروف خودورهای کراس اور چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک S3 می باشد. معمولا تعداد اندکی مجموعه با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو وجود دارد که از جمله آن می توان به شرکت سایا خودرو اشاره کرد. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.

جک خودرو زادو مدل لوزی پراید

این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند.

http://borna-news.ir