مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | ebtekarkhodro

افرادی که به مدل های ماشین ایتالیایی علاقه خاصی دارند بیشتر به دنبال خرید جک جی 5 هستند.کاپوت کشیده، سپر مشکی جلو خودرو از جمله مشخصات بارز این خودرو محسوب می شوند. این خودرو از جمله خودرهای جک است که این روزها در بازار فروش بالایی دارد. اگر علاقمند به طراحی داخلی محصولات تولید شرکت کره‌ای هیوندای هستید، می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر برایخرید اقساطی جکS3اقدام کنید. خودروی جک S3 یکی از انواع خودروی کراس اور است که قیمتی مناسب تر نسبت به خودروهای کراس اور کره ای و ژاپنی دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است. در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است.

http://borna-news.ir

در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است. اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند. کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.

بررسی طراحی بدنه و کابین

چراغ های مه شکن در خودروی جک S3 در قسمت پلاستیکی جلوی ماشین تعبیه شده اند که منجر به ایجاد فضای خالی در لبه جانبی سپر و زیر چراغ اصلی می شود. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. برای موفق بودن و ماندن در یک بازار رقابتی، مدام باید به فکر تولید محصولات جدید و ایده‌های نو باشید. در بازار به شدت رقابتی خودرو، همیشه باید نگاهی به پیشرفت در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی و فنی داشته باشید.

  • سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد.
  • هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد.
  • این خودرو جک با طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا با خودرو برلیانس در بازار به رقابت می پردازد.
  • کاپوت این خودرو به بهترین فرم و در راستای ستون A و در هماهنگی کامل با فرم چراغ های جلو طراحی شده است و خطوط حجم دهنده، زیبایی خاصی به آن داده است.

یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند.

جک اس3*JAC S3 مدل 1401*صفر

در کل این مجله خبری ابتکار خودرو در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.

خرک خودرو جک ایران مدل ART – 6058 ظرفیت 2.5 تن