لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیانسال 2022 پارسی فارکس-بروکر آمارکتس

در این بازار خطرناک ، اول از همه باید بدونید که پولتون رو به چه کسی بسپارید!!! کسانی که منتظر اند که شما به این بازار وارد بشید و پولتون رو از شما بگیرند. همین ابتدا در نظر داشته باشید که بهترین بروکر فارکس در دنیا، CMC Markets است که این بروکر به ایرانیان سرویس دهی نمیکند. یکی از خوشنام ترین بروکرهای مناسب برای ایرانیان در بازار فارکس بروکر iCM است. بروکر iCM از سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و خدمات خود را در اختیار کاربران و تریدرهای ایرانی نیز قرار داده است. این بروکر نیز جذابیت ها و شرایط خاص خود را داشته و تبدیل به یکی از انتخاب های بسیاری از کاربران شده است.

ویژگی‌های یک بروکر خوب چیست؟

بسیاری از بروکرها از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند و اغلب بروکرهایی که در بالا لیست کرده‌ایم دارای پشتیبانی به زبان فارسی هستند. حتی برخی از این بروکرها وبسایت خود را به زبان فارسی نیز ارائه می‌دهند. اگر بروکر به سوالات یا درخواست‌های به حق شما پاسخ مناسبی ندهد، برای آن نوعی امتیاز منفی محسوب می‌شود. تیم کارشناسان بازار فارکس دنیای ترید، علاوه بر انتشار و تحلیل اخبار و رویدادهای فارکس (در بخش اخبار و مقالات) تصمیم گرفته جهت رفاه حال و همینطور کاهش ریسک معاملات، جفت ارزهای مهم فارکس را تحلیل و سیگنال دهی کند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تحلیل جفت ارزهای فارکس از تحلیل‌ها و سیگنال‌های منتشر شده استفاده کنید. همینطور، اگر مقدار زیادی فروشنده وجود داشته باشند که آن ارزی را که شما میخواهید بخرید را بفروشند، آنگاه شما قادر خواهید بود ارزی که میخواهید را خریداری کنید.

ولی برخی از معامله گران ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، بدون هیچ مشکلی می توانند در این کارگزاری ها اکانت بونوس در فارکس چیست بسازند. بنابراین بعد از انجام مراحل مختلف احراز هویت، می توانید براحتی وارد معاملات مختلف شوید. اینها جزو مواردی قرار دارند که در سراسر دنیا کاملا مشهور، شناخته شده و معتبر هستند. بوسیله کار در این کارگزاری که یکی از بهترین بروکر فارکس است، از سرعت بالای تریدهای خود بهترین استفاده را ببرید. مبلغ دریافتی با توجه به چگونگی تسهیلات داده شده در بروکرها یکسان نیست.

آموزش ثبت نام در سایت آلپاری alpari

جاست فارکس رقابتی‌ترین اسپرد را در میان بروکرهای فارکس ارائه می‌کند. شاید بتوان گفت دلیل شهرت بروکر جاست فارکس در میان معامله گران ایرانی و حتی در سطح بین المللی اول اسپرد پایین و دوم لوریج بالا است. Skilling یک بروکر مبتنی بر عملکرد STP است که بیش از 900 ابزار مالی را برای تجارت در بازار فارکس از طریق یک پورتال آنلاین ارائه می دهد. این بروکر فارکس توسط CySEC تنظیم می شود و مشتریان می توانند در صورت تمایل، به وسیله‌ی آن جفت ارزهای خود را از طریق پلتفرم MT4 معامله کنند. در Skilling بیش از 70 جفت ارز با کمیسیون 0٪ برای معامله در دسترس است.

  • چون اگر سی وای سک بفهمد که در بروکری مشتریان ایرانی وجود دارد، آن کارگزاری را از لیست خود خارج کرده و به او سرویس نمی دهد.
  • در این روش، بروکرها به واسطه باز ماندن معاملات افراد به میزان بیش از یک روز، مبلغی را به عنوان کارمزد از مشتریان خود دریافت می کنند.
  • با اینحال به دلیل وجود تحریم های مختلف برای ایران بهتر است کل سرمایه خود را در یک بروکر قرار ندهید.
لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیانسال 2022 پارسی فارکس-بروکر آمارکتس

عدم اجازه برداشت پول از حساب کاربری یکی از موارد امنیتی است که ممکن است با عدم انتخاب بروکر مناسب برای فارکس معامله گران در این بازار را تهدید نماید. برای انتخاب بهترین بروکر فارکس حتما باید در مورد «سی وای سک» و «ای اف تی اف» و همچنین رابطه بین اینها برای بررسی بروکر مورد نظر خود بدانید. مجموعه ای از کشورها از جمله ایران AFTF را نپذیرفتند، بنابراین نمی توانند تحت لیسانس قرار داشته باشند.

Useful reference for domestic helper.