قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | ebtekarkhodro

یکی از انواع خودورهای شاسی بلند چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک s3 میباشد. خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود. در فروش فروش اقساطی جک s3دیگر احتیاجی به پرداخت کل ملبغ خودرو به صورت یکجا وجود ندارد و تنها کافیست اقساطی را بصورت ماهیانه برای خرید خودرو بپردازید. در ابتدای کار این شرکت چینی اقدام به تولید کامیون های تجاری می کرد.

http://borna-news.ir

با توجه به شرایط خرید اقساطی جک اس 5 که کرمان موتور تعیین کرده است، بهترین راه خرید اقساطی جک S5، استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سایت سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی جک اس 5 را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.

دیدگاه برای فروش اقساطی جک s3

در مجله خبری ابتکار خودرو پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است. خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق طراحی شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند.

  • از آن جایی که این تشک بادی داخل ماشین قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کرده تمامی سنین بدون محدودیتت قابلیت استفاده از محصول را دارند.
  • کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود.
  • بدنه اصلی این محصول در واقع از یک زیرپایی سراسری تشکیل شده و یک عدد تشک بادی داشته که بر روی این زیرپایی قرار خواهد گرفت.
  • البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است.
  • همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است.
  • با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است.

نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با این وجود، طراحی جدید جلو چندان سنخیتی با طراحی ثابت جانبی ندارد. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

فروش اقساطی جک S5

البته این خودرو مورد فیس لیفت قرار گرفته است اما در ایران همان نسخه ی اولیه آن توسط کرمان موتور عرضه می شودادامه مطلب… جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود. قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.

خودرو جک توجوی مدل 2009