خرید فروش جک کارکرده در ایران شیپور | ebtekarkhodro

کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. با توجه به همه این امکانات و قدرت موتور اکثر افراد مایل به خرید این مدل از خودرو جک در بازار هستند. همین الان با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و برای خرید جک اقدام کنید. نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت.

  • از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد.
  • هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است.
  • کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

پس از اینکه مجله خبری ابتکار خودرو ماشین جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید. اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد. موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد. در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.

جک خودرو کنزاکس مدل 34

نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد.

جک،جی 5،1800 مدل 93

بر این اساس و در حالی که کمپانی ارایه دهنده شرایطی برای ثبت نام جکz اعلام نکرده است، شما با هر وضعیت مالی قادر خواهید بود تا این خودرو را از ان خود کنید. جک اس ۵ کابینی دارد که به راحتی ۴ تا ۵ نفر در آن، جا می‌شوند و از طرفی صندوق جاداری هم دارد که برای مسافرت، یک مزیت محسوب می‌شود. • میانگین مصرف این خودرو 6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که احتمالا با توجه به نوع بنزین و شرایط کشور ما مقدار آن به 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برسد.

http://borna-news.ir

یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد. چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند.

جک،جی 5،1800 مدل 95

ودرو.