فروش اقساطی سمند با وام خودرو مبین خودرو | ebtekarkhodro

اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به موتور EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم.

  • میتونی برای مطمئن شدن بری توی چندتا بنگاه و ببینی سمندهای مدل 99 چه شکلی هستند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است.
  • همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • این مدل که در سال 89 عرضه شد در سال 97 از خط تولید خارج شد.
  • قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است.

تجربه رانندگی بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.

مزایا و معایب سمند LX سال

چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند LX صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 24 بهمن 401 . چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم.

سمند SE

خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. سلام آقا بابک من یه دوست توی نمایندگی دارم پرسیدم گفت ساعت نداره ولی انگار سر در نمیاورد حالا شما یا دیگر دوستان متوجه شدید که توی قاب آکسو ساعت داره لطفا به ما هم اطلاع رسانی کنید. سمند اجاره ای دارای محدوديت كيلومتر روزانه 300 كيلومتر ميباشد كه در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه ميگردد. پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است .

حمجله خبری ابتکار خودرو آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند . وقتی شما سرنشین خودروی بی ام دبلیو باشید خیالتان راحت است چون طوری ساخته شده که شدت ضربه را در کل خودرو تقسیم می‌کند . بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

http://borna-news.ir